פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Air Cooler מאוורר מצנן /שירות מזלזל מבייש ומשפיל נושא התלונה:
אוחנה מיטל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין כתובת:
ישפארו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ממחסני חשמל Air Cooler מצנן מאוורר הציעו לי 2 גירסאות והלכתי על היקרה יותר מתוך הידיעה שמוצרי אלקטרה בעל שם טוב ואם יש תקלה יהיה למי לפנות.
לא עבר שבוע והמכשיר התקלקל. לקחנו אותו לחנות מימנה נרכש והפעם לא התקבלנו בחיוך מהרגע ששמעו שישנה תקלה.
זה התחיל בתחכו וחיכינו כמעט שעה במקום והמשיך באין טכנאים כרגע אבל למכור כן מכרו לנו בשעת ערב ואין מנהל אז אין למי להתלונן על הגישה המשפילה של הילדונת העוקצנית ולא נעימה שישבה בקופה ועל הקולגה שלה שהתלונן שבכלל הוא צריך לטפל בנו ושהמכשיר מריח ואני צריכה לקנות מכשיר מטהר אוויר ב 4,0000 ש"ח ולא ב 650 ש"ח ואם יש לי טומי 4 ואיך זה שאין לי !הרי לכולם יש ולמה אני מעשנת בבית. ועועד רגע מעביר אותי גמילה אבל לא לפני שאומר לאחד הלקוחות שעמד לידו בוא תריח איזה ריח נורא! פשוט משפיל ומבייש ועוד לפני שביקשתי אמרו לי כסף את לא תקבלי אולי יתנו לך מכשיר אחר ומיכיוון שהיתה בעיה עם המכשיר הראשון רציתי להחליף באחר מחברה אחרת אבל לא הסכימו ועשו לי טובה והתקשרו אל הספק שקבע שאני אקח את אותו הדגם מכשיר חדש. אני פחדתי ששוב יתקלקל ויעשו לי בעיות ואמרו לי ש-אלקטרה - אין איתם בעיות... 3 שבועות בקושי המכשיר החדש לא עובד!! אבל עכשיו כבר עבר הזמן וצריך לקחת למעבדה. המעבדה לוקחת 14 ימי עסקים עד שיחזירו את המכשיר הזה שנקנה בגלל החמסין ואני שלא נהיניתי מימנו כמעט ועוד עובדת בלמלא אותו מים וקרח וצריכה לוותר עכשיו גם על המאוורר. כשהיתקשרתי לחברה והסברתי לה שזה לא הגיוני למשך שבועיים להיות ב 30 מעלות חום בלי איוורור אפילו הפקידה צעקה ואמרה שאין מה לעשות. כשהיתקשרתי לשירות לקוחות היא ממש לא התעניינה וסגרה את הטלפון ברגע שהבינה שמישהי אחרת הסבירה כבר. שירות מחורבן!גישה נוראית ומזלזלת בלקוחות חוזרים! לא ייאמן שקיימת חברה שכזאת ואין מנהל אחד לדבר ולהתלונן ואולי לא איכפת להם כי צימצמו עובדים הם סיפרו אבל אותי בתור לקוחה הם העליבו והשפילו ומה שיותר את אימי שבאה איתי גם לקנות וגם להחזיר/להחליף ולטפל בבעיה. פשוט לא יאמן שאנשים כאילה משרתים את הציבור.ביזיון וגניבה לאור יום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המצנן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה