פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא רוצים להפעיל אחריות על מוצר חדש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי (תחילת אוגוסט) קנינו במחסני חשמל שבקניון רננים מכונת כביסה פתח עליון של זנוסי. במעמד הקנייה נאמר לנו לתאם את ההובלה עם סיגל הובלות כדי לקבל את מכונת הכביסה ולאחר מכן לתאם עם נותני שירות ראלקו את ההתקנה. נאמר לנו באופן חד משמעי שאין עלינו לפתוח את האריזה, להזיז או לגעת במכונה ולחכות שטכנאי של נותני שירות ראלקו יגיע לפתוח את האריזה ולחבר את המכונה. בקבלה עם פירוט ההזמנה שקיבלנו ממחסני חשמל הדבר אף מצויין בכתב. תיאמנו את ההובלה עם סיגל הובלות ולאחר כמה ימים קיבלנו אותה. חשוב לציין שהמכונה המאוד כבדה הובלה על ידי שני גברים ומוקמה בחדר האמבטיה שלנו כאשר הדופן הימיני של המכונה צמוד לקיר. מספר ימים לאחר שסופקה המכונה, שנותרה באריזתה המקורית (מכוסה פלסטיק, קלקר וקרטון), הגיע טכנאי להסיר את האריזה, להתקין את המכונה ולהדריך אותנו. חדר האמבטיה שלנו מאוד קטן ולא מאפשר לשני אנשים לעמוד יחד מול המכונה בו זמנית. בעלי, שאינו דובר עברית, היה בבית כדי לקבל את הטכנאי. בזמן הטכנאי חיבר את המכונה ניסה ללא הפסקה למכור לבעלי אחריות נוספת בעוד אלפי שקלים ועוד כל מיני דברים במחירים גבוהים וכשלא הבין אותו הטכנאי אף התקשר אלי וניסה למכור לי את האחריות הנוספת (כאשר יש לנו כבר תעודת אחריות לשנתיים) דרך הטלפון בזמן שאני בעבודה. סירבנו בנימוס ולאחר כמה ימים התחלנו להשתמש במוכנה.
בזמן הפעלתה המכונה רעדה מאוד ועשתה המון רעש, אבל הדבר נראה לנו רגיל. הטכנאי לא קיבע אותה בשום צורה או הדריך אותנו לקבע אותה. לפני כשבוע וחצי (אמצע ספטמבר) שמתי לב שהפאנל הקדמי של המכונה מתחיל לצאת ממקומו והפתח העליון של המכונה לא נסגר טוב אך היא עדיין פעלה. הייתי מאוד מופתעת לגלות זאת מכיוון שהמכונה הייתה אצלינו כחודש, שבמהלכו שהינו שבועיים בחו"ל, והשתמשנו בה סה"כ כעשר פעמים. התקשרתי לשירותי ראלקו ותאמתי שירות של טכנאי שיגיע לתקן את המכונה. חשוב לציין שמאז שראיתי שהפאנל הקדמי של המכונה יוצא לא המשכנו להשתמש במכונה עד היום.
טכנאי בשם רונן הגיע ביום רביעי ה21.09 בבוקר. יחד איתו הזזתי בפעם הראשונה מאז ביקורו הראשון של הטכנאי המתקין את המכונה. יחד גילינו שיש דפיקה במכונה בצידה הימיני (זה שצמוד לקיר) והדפיקה נמצאת גם על הדופן הימיני וגם על הפאנל הקדמי של המכונה מהצד. מלפנים לא ניתן לשים לב לדפיקה בעיקר בגלל מבנה האמבטיה (ניתן לראות את כל הפריסה בתמונות). הטכנאי מיד צילם את המכונה ואמר שבגלל שאין לו דרך לדעת איך נגרמה הדפיקה, הוא מעריך שאני אצטרך לשלם על התיקון. הוא ציין שאם הייתי שמה לב ומדווחת על הדפיקה בימים הראשונים לאחר קבלתה הם היו מתקנים או מחליפים לי אותה. אך מכיוון שעבר חודש הם לא מחוייבים להפעיל לי את האחריות. ראוי לציין שבתעודת האחריות לא כתוב שום דבר כזה ולא מוזכר שום פרק זמן שמהלכו אני מחוייבת לדווח על תקלה כדי להפעיל את האחריות. כאשר עמד בחדר האמבטיה ציינתי שאין רהיט או דבר סביב המכונה אשר היה יכול לגרום לה נזק באיזור הזה ושאם הדפיקה לא הייתה שם כשאר המכונה סופקה, הדבר היה יכול להגרם רק מרעידות המכונה בזמן הפעלתה. הטכנאי, שאפילו לא בדק את פנים המכונה, מהיר לצאת מהדירה כדי לדבר עם מנהליו (כנראה כדי שלא אהיה נוכחת בזמן השיחה) ולאחר דקה קצרה התקשר אלי כדי להגיד לי שדיווח על הכל לשירותי ראלקו ושתיקון המכונה (שדורש חלקי חילוף חדשים) יצטרך להיות בתשלים מלא שלי.
סירבתי לקבל את העובדה שאני כבר צרכה לשלם תיקון על מוצר חדש לחלוטין והתקשרתי ראשית לשירותי ראלקו. שם נותנת שירות בשם מגי אמרה לי שהתיקון מחוייב בתשלום לפי דיווח הטכנאי ושאין לה אפשרות לעשות דבר בנושא. כשביקשתי לדבר עם מנהל היא אמרה שהמנהל ששמו אורן לא נמצא ושיחזור אלי תוך 48 שעות. מכיוון שאין לי אפשרות לכבס בזמן הזה התקשרתי למחסני חשמל. שם ענתה לי בחורה בשם רותם ואמרה לי שזאת לא בעיה שלהם ושכל השיח שלי עם ראלקו. לאחר שהתעקשתי ואמרתי לה שזו כן בעיה שלהם מכיוון שקניתי את המכונה מהם ולא מראלקו היא הסכימה לעשות שיחת ועידה עם ראלקו כדי לעזור לי לשכנע אותם להפעיל לי את האחריות. לצערי, לאחר שהמתנתי על הקו כ40 דקות בזמן שהיא "מנסה להשיג אותם בטלפון" (לי הם תמיד עונים תוך 8 דקות) היא ביקשה שאשלח תמונות של המכונה לוואטסאפ של מספר שהיא נתנה לי ושהמנהלת שלה תחזור אלי בהקדם. כל זה קרה בסביבות צהרי אותו יום רביעי. כאשר אף אחד לא חזר אלי באותו יום ניסיתי להתקשר שוב למחרת, אך נאמר לי שרשמית יש להם 48 שעות לחזור אלי ושבקרוב מישהו יצור איתי קשר. ביום ראשון בצהריים עדיין לא שמעתי לא מראלקו ולא ממחסני חשמל. ניסיתי להתקשר למחסני חשמל אך נאמר לי שאין מנהלת בסביבה והנושא עדיין בטיפול. לאחר מכן התקשרתי לראלקו וביקשתי לדבר עם המנהל אורן שהיה אמור לחזור אלי בבוקר של אותו יום. אורן ענה לי ולאחר שיחה שנמשכה מספר דקות, אמר שאין דרך לדעת ממה נגרמה הדפיקה והוא לא רוצה שהחברה שלו תשא בהוצאות. הוא ביקש מנותנת שירות בשם שרה לשלוח דו"ח ליבואן ראלקו (שמסתבר שזו חברה נפרדת משירותי ראלקו) ואמר שמעכשיו זה לשיקולם והוא יעשה את מה שהם יחליטו. כששאלתי מה יכתב בדו"ח אמר שיעביר את מה אמר אותו טכנאי בשם רונן. לאחר מכן ביקשתי משרה איש קשר בחברה ראלקו היבואנים אך היא סירבה לתת לי ואמרה לי שיצרו איתי קשר מהחברה. וכששאלי כמה זמן לוח לטפל בדו"ח כזה בדרך כלל היא אמרה שזה יכול לקחת ימים או שבועות ושהיא לא ממש יודעת.
בנתיים לא חזרו אלי ממחסני חשמל או מראלקו, יש לי מכונת כביסה שאני לא יכולה להשתמש בה ואין לי דרך לדעת מתי כל הסיפור הזה יסתיים.
הדבר האבסורד ביותר בסיפור הזה הוא שכמעט קנינו מכונת כביסה בסופר, אבל הורי, לקוחות קבועים של מחסני חשמל רננים, החליטו שעדיף שנקנה מכונה יקרה יותר של זנוסי משום שזו חברה מוכרת וטובה ושנותים עליה שנתיים אחריות ולא שנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפעלת אחריות ותיקון או החלפת המוצר הפגום פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה