|
|
|
|
|
|
יחס הפקידים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עילית |
כתובת: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי למחסני חשמל סניף נצרת עילית לקנות בלנדר. קיבלתי המלצה על המוצר והפקיד רשם פתק והפנה אותי לתשלום אצל הפקידה . הפקידה היתה באמצע פעולה עם לקוחה אחרת ושאר הפקידים פשוט כל אחד במקום . ושתי פקידות כנראה במטבח . לקח לי בדיוק שעה שלמה עד שקבלתי המוצר . בחרתי הבלנדר בשתי דקות . פשוט ההרגשה שהלקוח ממתין וממהר ואף אחד לא מתעניין . שרות מזלזל אני אישית אחשוב הרבה לפני שאני אכנס לקנות ממחסני חשמל
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|