זלזול ואי עמידה בהתחיבות. |
נושא התלונה: |
שבת 15 אפריל 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה- קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 15/4/17 ביצענו הזמנה של טלוויזיה חדשה דרך סניף מחסני חשמל ברעננה.
הובטח לנו שהמוצר יגיע לסניף כ-7 ימים לכול המאוחר ממעוד ההזמנה, כאשר התשלום על המוצר בוצע במלאו בסניף במעמד ההזמנה, תשלום על סך 1119 ₪, ובוצע ע"י כרטיס אשראי דירקט של ויזה.
לאחר כ-9 ימים ממועד ההזמנה ולאחר שלא קיבלנו שום עדכון מהסניף, הגענו לסניף ושם נאמר לנו שתוך יומיים המוצר יגיע ויצרו אתנו קשר.
הסניף לא יצר כל קשר.
היום 3/5/2017 לאחר כ- 18! ימים ממועד הקניה נגשנו שוב לברור בסניף.
נציגת המכירות במקום טענה שלא בוצע כל הזמנה ואין באפשרותה לדעת מה עלה בגורל ההזמנה.
עקב ההתנהלות הכושלת והמזלזלת מצד נציגי השירות בחברה החלטנו לבטל את העסקה ולקבל את כספנו חזרה.
גם פה נוכחנו לדעת שאין באפשרות הנציגה להחזיר את כספנו מידית אלה רק לאחר כ-14 ימים, בתואנה שהכרטיס הינו דירקט ואין אפשרות לזכות, הנציגה לא נתנה שום פיטרון אחר לרבות החזרת הכסף במזומן.
הנציגה טענה שרק מחר- 4/5/17 ניתן יהיה לבצע את הזיכוי ובכפוף לאישור ההנהלה.
אציין שהתנהגות זו מצד הסניף מפתיעה ומאכזבת כאחת, לא ניתן שום יחס ושום פיטרון יעיל למצב שנוצר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|