פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות! נושא התלונה:
אברהם יפעת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, קניתי מקרר משרדי של garmani ITT במחסני חשמל ברעננה לפני כ3 חודשים ,כאשר אחת הפונקציות שלו היא (מין הסתם) הקפאה, ולאחר תקופה לא מבוטלת של נסיון לתפעל את הפונקציה הזו, החלטתי לצלצל את החברה על מנת לקבל שירות.
לאחר שטירטרו אותי כשבוע בטלפונים, כאשר אף אחד לא נתן לי תשובה מפורשת, הטכנאים אמרו שאין את הפונקציה הזו במקרר והחנות אמרו שהם לא יודעים, הם בסך הכל מוכרים.. אז הסתכלתי בחוברת שבאה עם המקרר ואכן רשומה הפונקציה הזו , מה גם שקיבלתי מתנה עם המקרר תבנית לקרח!..
אז החליטו לשלוח לי טכנאי, ואמרו שיצלצלו אלי כדי לקבוע מתי יגיע, או שאולי זה יגמר אפילו טלפונית וחיכיתי וחיכיתי , אחרי שבוע התקשרתי אליהם ונאמר לי שהטכנאי יגיע אלי ביום ראשון, בין השעות 9 בבוקר ל1 בצהריים, מה שגמר לי יום עבודה, וכמובן כמו פתייה טובה חיקיתי, וב12 וחצי התקשרו אלי לומר לי שהטכנאי לא יגיע היום, וכשקצת התעצבנתי הם היו מופתעים וקבעו לי יום חדש אחרי שבוע וחצי! ושוב חיקיתי 5 שעות בבית (עוד יום עבודה), כאשר הפעם התקשרתי כמה פעמים לוודע שאכן מגיעים אלי והבטיחו לי הטכנאי בדרך אלי, ברבע לאחת בצהריים הודיעו לי, ברוב פאר והדר, כי הטכנאי, שוב! לא יגיע אלי, זה היה אתמול, ניסיתי להשיג מישהו מעל הפקידה, לדבר איתו, אך היא לא נותנת לי לדבר עם אף אחד אחר, זה לא שהשירות גרוע ,הוא מתחת לכל ביקורת, אני נואשת לעזרה
בתודה מראש, יפעת
0525380186

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה