אי אספקת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון 127 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.8.06 רכשתי מקרר אלקטרה בחנות מחסני חשמל. במעמד הקנייה הובטח לי כי המקרר יסופק לי תוך יומיים. לאחר יומיים, כשהתקשרתי לחברת אלקטרה, התברר לי כי חסר המוצר במלאי, מה שהיה אמור להאמר לי במעמד הקנייה. מאז ועד היום אני מתקשרת למחסני חשמל, ממתינה וממתינה להגעת המקרר לביתי. יש לציין כי המקרר שבביתי אינו מקרר באופן מלא ומוצרי המזון בו מתקלקלים!! זהו הפרת הסכם ושערורייה בשרות, קניתי מוצר במיטב כספי וכעת אני צריכה לרדוף ולהתחנן לאספקתו! אבקש עזרתכם!!
|
אספקה מיידית של מקרר + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|