פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות לקוי ומזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי שואב אבק מסניף סגולה של מחסני חשמל. כעבור כחודשיים נקרע הצינור של השואב ואני הדבקתי אותו על מנת שלא לטרוח בטלפונים מייגעים ובנסיעות. במהלך החודשים הבאים הצינור נקרע שוב ושוב עד שאי אפשר היה לתקנו .פניתי אל החנות שמספקת שירות עבור השואב לפי המפורט בתעודת האחריות, והטכנאי אמר שאין במלאי החברה "מרפי ריצ'רדס" צינור להחלפה. התקשרתי אל החנות ממנה קניתי והם הבטיחו שיחזרו אלי בסוף היום אך לא חזרו וכך חזר העניין על עצמו במשך מספר ימים עד שאחת הפקידות הסכימה לענות ולהציע לי "קומבינה" היא ביקשה שאגש לטכנאי ואתקן על חשבוני את הצינור הקרוע ואז תמורתו היא תיתן לי צינור מתצוגה. לשאלתי מה בדבר האחריות והיא ענתה שאין החנות אחראית למוצר אותו מכרה לי אלא החברה.
אז אם החנות לא אחראית למוצריה ולחברה אין חלקים להחליף את הפגומים שמכרה לי... איך אני מנקה את הבית ???
כספי סוג הנזק :
החלפת החלקים הפגומים של השואב בדרך המהירה ביותר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה