פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יפו יהודה הימית כתובת:
סניף יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/8/2006 אימי רכשה כיריים של חברת קינג kingk4e בגוון מט!!!! ושילמה סך של 1070 שח,אימי ביקשה שיגיע מתקין מורשה של החברה וכך לאחר מספר ימים הגיע המתקין כאשר אחי היה בבית ואימי היתה בעבודה,המתקין התקין את הכיריים ואז הציע לאחי נוזל ותרסיס להברקת הכיריים כאמור מדובר בכיריים בגוון מט שלעולם לא יבריקו,המתקין טען שזה חיוני לכיריים ,אחי שלא מבין בנושא התקשר לאימי שגם לא מבינה בנושא ואימי מתוך אי הבנה ואי ידיעה תוך רמאות של המתקין הסכימה לרכוש את הנוזל והתרסיס שלדברי המתקין עולים 150 שקל!!!!(רק לידיעה מוצר דומה עולה 15 שקלים)יש לציין שהמתקין ניצל את תמימותם של אימי ואחי שכלל לא ידעו שכיריים בגוון מט אינם זקוקים לתרסיס ונוזל שכזה וכך הוצאו מאימי 150 שקלים,שוד לאור היום,אישה שחיה מקיצבת זקנה,אז מחסני חשמל תתבישו לכם וכבר אני יודע שתגלגלו את העינין על המתקין ותגידו שאתם לא אחראים על המתקין,אם תסתכלו ברישומכם תגלו שמשפחת עוזיאל מרחוב המיסדים 3 בת ים רכשה ממכם הרבה מוצרים לאורך שנים ואולי זה הזמן להפסיק את הנאמנות!!!!יש לציין שהמוצרים עדיין באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כלל שימוש כך שניתן להחזירם כמו כן המתקין סירב לתת קבלה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה