|
|
|
|
|
|
רכישת מוצר פגום וסירוב החברה להחליפו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט 2005 נרכש המזגן, כאשר לקראת סוף חודש אוגוסט הוא הותקן ע"י מתקינים מורשים של החברה. עד אוגוסט 2006 לא הופעל המזגן מאחר ולא היה צורך בקירור. מיד עם הפעלתו כאמור באוגוסט 2006 התגלו במזגן פגמים רבים שהלכו וגדלו עם נסיונות התיקון של החברה. אמנם החברה ניסתה לתקן את המזגן פעמים רבות, אך ללא הצלחה וכאשר עם הזמן נפגע אף הקיר שעליו נמצא המזגן כתוצאה מהנזילה של מים וחלודה מהמזגן. לא זו אף זו, טכנאי החברה אף שבר את מכסה המזגן. למרות שהמזגן אינו פועל, המנוע שלו מטפטף מים ללא הרף על הקיר ועל המרפסת של השכנה.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המזגן או ביטול העסקה והחזר כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|