פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בטלוויזיה "מץ" שנקנתה בחנות (מקושר לתלונה מס' 14864 נגד חב' "מץ אלקטרוניקה") נושא התלונה:
אברהם מירי שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' יגאל אלון 127 ת"א כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/06/03 הגעתי לחנות "מחסני חשמל" ברחוב יגאל אלון בת"א. לאחר לבטים רבים ואחרי המלצות של אחד המוכרים אשר שיבח הן את הטלוויזיה, הן את החברה והן את השירות החלטתי לרכוש טלוויזיה "25 של חברת "Metz".

בתאריך 20/2/06 יצרתי קשר טלפוני עם המעבדה המרכזית "רלפו מודול" בת"א. שוחחתי עם הגב' אורלי, הצגתי בפניה את הבעיות בטלוויזיה (פס לבן לרוחב המסך, עיוות בתמונה ושלט לא תקין) והגב' אורלי הפנתה אותי למעבדת "סגל צוריאל" בנתניה.
בהתקשרותי למעבדה בנתניה ענה לי אלכס וביקש ממני להביא את הטלוויזיה עד המעבדה.
יש לציין, כי במסגרת האחריות (3 שנים) , החברה אמורה לקחת את הטלוויזיה מבית הלקוח אך למרות זאת דרשו ממני לסחוב את הטלוויזיה עד המעבדה.

בתאריך 27/2/06 הוחזרה הטלוויזיה ללא השלט ויחד עם זאת הופיעו כתמים אפורים בפינה הימנית של המסך.
צלצלתי למעבדת נתניה והם טענו כי בעוד כיומיים יגיע הטכנאי, ישיב לי את השלט ו"על הדרך" ינקה את הכתם במסך.

בתאריך 1/3/06 נקבע ע"י המעבדה בנתניה שיגיע טכנאי בין השעות 13:00-15:00 אך לדאבוני, לא יצרו עימי קשר ולא הודיעו לי על שינוי כלשהו. לאחר שפג מועד הגעת הטכנאי, צלצלתי פעמיים (!) למעבדה ורק לאחר המתנה ממושכת צלצל אלי הטכנאי אך לטכנאי לא הייתה תשובה מתי יוכל להגיע אלי. כשהסברתי שאני ממהרת לעבודה וכי הגעתי במיוחד בשבילו הטכנאי ענה בנימה לא חיובית ש"הוא יגיע כשהוא יגיע ..." לשאלתי מדוע לא יידע אותי על האיחור היה חסר מענה. לבסוף, בסביבות השעה 16:30 הגיע הטכנאי לביתי והסביר לי כי סידר את התקלה . מיהרתי לעבודה ובחוזרי, בהדליקי את מסך הטלוויזיה גיליתי כי הנושא עדיין עומד בעינו.

בתאריך 2/3/06 צלצלתי למעבדה בנתניה והסברתי שהכתם עדיין מופיע על המסך. אלכס הבטיח כי ישלח טכנאי שוב.

בתאריך 5/3/06 צלצל אלי מר אלכס מהמעבדה בנתניה וטען כי מנהל המעבדה מר סגל צוריאל החליט כי הוא מבטל לי את השירות והאחריות על הטלוויזיה ללא הסברים נוספים.
ביקשתי לשוחח עם המנהל, כאשר הועברתי, החל המנהל להרים את קולו בצורה מוגזמת (ממש צעקות). ממה שהבנתי מדבריו, טען המנהל כי הטלוויזיה מבחינתו תקינה ואם אני רוצה בכל זאת טכנאי זה יעלה לי 120 ש"ח מכיסי הפרטי.
לאחר שהראיתי לו כי אני לא אוותר על הזכויות והשרות שמגיע לי במסגרת האחריות, אמר לי בפרוש כי הוא "עושה לי טובה" ושולח אלי בפעם האחרונה באותו יום טכנאי.
הגיע טכנאי בשם רפי ב"רוח קרבית" . משהבחין בכתם על צג הטלוויזיה, הרים אותה בעצבים ותוך כדי הליכה לרכב ולאחר התבטאות לא נעימה, התנגש בקיר עם הטלוויזיה ופגע גם בטלוויזיה וגם בקיר. הערתי לו שכך לא נותנים שרות והוא בשיא חוצפתו ענה לי "עכשיו גם את הקיר את רוצה שאתקן לך" והפנה לי גב בהלכו לרכבו.

מתאריך 5/3/06 עד 27/3/06 לא יצרו עימי קשר מהמעבדה. כל פעם כשתקשרתי אמרו לי שהטלוויזיה "בהרצה" (כשבועיים בנתניה ושבוע בת"א)
יש לציין, כי היחס והתגובות היו מזלזלות, וכן היחס גרם לי להרגיש כאילו עושים לי טובה וכי אני היא הבעיה וכן גורמת לבעיות ולטרחה. כל פעם הבטיחו לחזור אלי אך מאום.
הגב' אורלי ממעבדה מרכזית, הבטיחה בכל פעם לחזור אלי "במשך היום" אך לא חזרה. לאחר מספר פעמים בהן נשנה הדבר הערתי לה על כך ותגובתה הייתה "עדיין לא נגמר היום, את לא הלקוחה היחידה פה, אמרתי שאני אחזור אז אני אחזור" בנימה מלגלגת ומזלזלת ויש לציין כי עד עצם היום הזה נשארתי ללא מענה מגב' אורלי.

בתאריך 22/3/06 ניסיתי לשוחח עם מר אלישע , מנהל "מחסני חשמל" בת"א אשר משם רכשתי את הטלוויזיה וכן עם מר סגל צוריאל מנהל מעבדת נתניה. שניהם אמרו כי בעוד מספר ימים יחזירו לי את הטלוויזיה.

בתאריך ה 27/3/06 הוחזרה הטלוויזיה בליווי פס כחול לאורך צד ימין של המסך ועיוותים בתמונה.

בתאריך 28/3/06 ביקשתי לשוחח עם המנהל מר סגל צוריאל אשר הטיח בי האשמות והתגונן בכך שהוא רק המוביל וכי המעבדה בבני ברק אשמה. וכן, הפנה אותי למר עודד, מנהל מעבדת בני ברק, שאותו, כמובן, לא הצלחתי להשיג. למרות הודעות חוזרות ונשנות הוא לא חזר אלי.
.
בתאריך 29/3/06 שוחחתי עם מר אלישע והוא אמר כי ישוחח עם מר עודד ויחזור אלי עם תשובה.

בתאריך 30/3/06 התקשר אלי מר אלישע ואמר ששוחח עם מר זאב וכי מר זאב יטפל בי באופן אישי. הוא גם הוסיף, כי נבצע למחרת "שיחת וועידה" ( דבר שאני ממתינה לו עד עצם היום הזה).

בתאריך 2/4/06 התקשר אלי מר אלכס והודיע כי בתאריך 3/4/06 יבוא לקחת את הטלוויזיה. מר אלישע הוסיף כי "הפעם הם יטפלו בטלוויזיה בצורה יסודית" משמע שעד היום לא התייחסו אלי ממש ברצינות...

בתאריך 3/4/06 הגיע טכנאי ממעבדת נתניה ולקח המכשיר לתיקון.

בתאריך 11/4/06 צלצלתי למר עודד לברר מה קורה עם הטלוויזיה. הוא טען כי הוא ישוחח עם מעבדת נתניה ויחזיר לי תשובה אך לא חזר אלי.

בתאריך 18/4/06 החזירו לי את הטלוויזיה. "להפתעתי" התקלה נותרה בעינה. הטכנאי המוביל שראה זאת אמר "מה עשתה הטלוויזיה במעבדה עד עכשיו אם הכל נשאר אותו הדבר". כאשר ביקשתי ממנו לקחת את הטלוויזיה בחזרה למעבדה טען כי "יהרגו אותו אם יחזיר את המכשיר שוב" ולכן ניסה לתקן את הטלוויזיה במקום. במשך כשעה פירק את השלט, ניסה להזיז את המסך, אך ללא הועיל, (להפך, נעשו רק יותר נזקים) ואז טען כי אין לו פה תנאי מעבדה, לכן לא הצליח. את הטלוויזיה השאיר במקומה כמות שהיא והלך.

בתאריך 20/4/06 שוחחתי עם עודד. לאחר שהבהרנו את הבעיה ביקשתי להגיע לגורם מעליו הוא הפנה אותי לגב' מרגלית אשר הבטיחה לטפל בנושא ולחזור אלי היא או מר זאב.
למרות בקשתי, שרק גב' מרגלית או מר זאב יחזרו אלי, חזר אלי שוב מר עודד. אשר עימו סוכם כי יגיע טכנאי אלי הביתה ואם לא יפתור את הבעיה במקום ישאיר טלוויזיה חלופית.
יש לציין כי מאז, מר זאב לא חזר אליי למרות בקשתי הנשנית וגם לא מר עודד.

בתאריך 30/4/06 צלצלתי למר אלישע ולאחר מכן לעודד וביקשתי פעם נוספת, מישהו בעל סמכות מעליו. שוב הפנה אותי לגב' מרגלית אך לא היה מענה. חייגתי שוב למר עודד ושוב ענתה הגב' אורלי בצורה מזלזלת ובקוצר רוח "הטלפון שלך לא טוב, אין לי זמן" וסירבה לקחת את המספר שלי ולדאוג שיחזרו אלי. המשכתי וחייגתי שוב ושוב עד שלבסוף הגב' מרגלית ענתה בקרירות וזלזול והבטיחה כי כאשר מר זאב יגיע בשעה 16:00 הוא יחזור אלי בטלפון.
בערב חייג אלי מר אלישע ולא מר זאב, כפי שהובטח לי, לאחר הסבר מצידי מה רצוני אמר לי כי יחזיר לי תשובה.
לאחר מכן, חזרה אלי גב' חגית ממעבדת נתניה והחלה לומר בקול רם כי היא צריכה לשלוח טכנאי. כשניסיתי להסביר שאני מחכה לתשובה מגורם בכיר בחברה, טענה בקול מזלזל כי "אין לה כוח או זמן בשבילי ושאענה אם אני רוצה טכנאי או לא" ואז במפתיע ניתקה לי את השיחה בפנים.
לאחר מכן חזר אלי אלכס, לאחר ששמע את ההסבר, הבין ואמר "אני אמתין".

בתאריך 31/4/06 חייג אלי אלישע שוב ואמר כי הוא מבקש שאבוא לקראתו. אני מבחינתי אמרתי כי אני ממתינה למר זאב שיחזור אלי.
לאחר מכן חייגתי למרגלית. שאלתי מה קורה עם זאב ומדוע אין מענה, אך היא אמרה בצורה עוינת כי המנהל לא מעוניין לשוחח עימנו. התעקשתי שוב לשוחח עימו והיא אמרה "אם הוא ירצה הוא יחזור אליך". הוא כמובן לא חזר אלי.

בתאריך 18/5/06 שלחתי מכתב תלונה למר זאב אייזן בו מפורטת כל השתלשלות העניינים.

בתאריך 28/5/06 נשלח אלי מכתב תגובה ממר עודד (ולא זאב) בו הוא טוען כי לדעתם הבעיה אינה במכשיר אלא אצלי בבית וכי עלי להביא שוב (!) את המכשיר למעבדה לבדיקה וכיול.

בתאריך 27/6/06 שלחתי מכתב שוב לחברת מץ בו הסברתי כי הבעיה היא במכשיר בלבד ולא בבית וכי החלפתי טלויזיות וממירים באותו מקום ולא הייתה תקלה במקלטים אחרים רק בטלוויזיה המדוברת. ביקשתי מכשיר חליפי עד לאחר התיקון.

בתאריך 28/6/06 נשלח אלי מכתב ממר זאב המונה 3 משפטים. ציין אישור קבלת מכתבי הקודם, שדיבר עם מנהל השירות, מאושר תיקון + טלויזיה חליפית ועודד יצור עימי קשר על המשך טיפול.

לאחר מספר ימים עודד יצר עימי קשר והפנה אותי לאדם שאחראי על תיקון הטלוויזיה לתיאום מועד. אותו אדם ואנוכי לא הגענו להסכמה לגבי מועד הגעה כי הוא ביקש להגיע ביום ובשעה שנוח לו בלבד ולא ניסה להגיע לפשרה. לכן, הודיע לי כי עודד יחזור אלי ואני אתאם איתו מתי נוח להגיע.
מאז ועד היום (!) חלפו למעלה מ-4 חודשים ועדיין לא יצרו עימי קשר, לא עודד ולא אף אחד מטעם החברה.
החלטתי לא להתקשר שוב מה שיגרור עוד "סחבת" אלא להתחיל לפעול בדרכים אחרות.

***
המסע החל וטרם הסתיים כשלכל אורכו נתקלתי ביחס מזלזל ובאשמה תמידית כי אני הלקוחה לא בסדר.
עברתי זמן רב ללא טלוויזיה, למרות שאני משלמת מדי חודש לחברת הכבלים. כמו כן קיבלתי יחס מזלזל, הושפלתי ועברתי הן טרטורים והן בזבוז שיחות על ימין ועל שמאל. עוגמת הנפש שנגרמה לי חזקה מלהסביר וכן העצבים וימי העבודה שהחסרתי. הטלוויזיה עדיין באותו המצב, השלט לא תקין, פס כחול בצד ימין, עיוותים בתמונה, שינויים בגוון וכמו כן, הטלוויזיה עברה פגמים רבים הן באסטטיקה חיצונית והן במערכת הפנימית בעקבות המהלכים שהתרחשו לעיל.
יש לציין, כי השירות מהדרג הנמוך ועד הדרג הגבוה מזלזל ואין למי לפנות.
כשבסך הכל,
כל מה שביקשתי
מגיע לי במסגרת החוק והאחריות... !!!




עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :
תיקון/החלפת הטלויזיה ופיצוי הולם על כל עגמת הנפש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה