פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוקף אחריות למוצר חשמלי נושא התלונה:
בלכרוביץ אברהם שם/כינוי:
‏שבת ‏11 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך בר-יהודה 147 תל-חנן כתובת:
תל-חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך שבנדון רכשתי מסחטת מיץ במחסני חשמל. המסחטה מתוצרת Braville דגם 800Class במחיר 1849 ש"ח (כן... במחיר מזגן כמעט...). על אריזת המוצר מצויין באותיות קידוש לבנה שהיצרן נותן 5 שנות אחריות על המנוע ו 2 שנות אחריות על שאר המוצר. בחוברת המכשיר מצוין במפורש כי מכונה זו הינה לשימוש מקצועי. אגב, אותה מסחטה לשימוש ביתי קימת ועלותה במחסני חשמל פחות משלי מחירה זל זו שקניתי, היינו: 580 ש"ח.
מחסני חשמל הסירו מתקופת האחריות וסיפקו לי תעודת אחריות בת שנה אחת בלבד !!! וכ"כ הדביקו על המסחטה מדבקה בעברית המציינת כי המסחטה שקניתי הינה לשימוש ביתי בלבד. כל זאת למרות הצהרת היצרן על תקופת אחריות גבוהה בהרבה ועל רמתו המקצועית של המוצר.
בפניה למחסני חשמל, אלו מסרבים להנפיק לי תעודת אחריות המקבילה לכתוב על גבי אריזת המוצר והמתאימה חהצהרת היצרן ואני רואה עצמי נפגע מכך.
אני מכיר מוצר זה וגם את החברה המיצרת ואין בכוונתי להחזיר את המוצר אלא, לקבל תעודת אחריות מתוקנת ולא להגיע למצב בו אם המנוע יפגע בעוד 4 שנים, לדוגמא, איאלץ לשלם סכום כסף לתיקונו, במקום שהתיקון יתבצע ע"ח היצרן ובהתאם לתעודת האחריות.
היעדר תקופת אחריות סוג הנזק :
הנפקת תעודת אחריות מתוקנת: 5 שנות אחריות למנוע ושנ פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה