|
|
|
|
|
|
החזרת מוצר פגום< |
נושא התלונה: |
בכר שרית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 06 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אברהם אבן שושן 6 פינת יהודה הימית יפו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.8.06 רכשתי מכשיר DVD במחסני חשמל בסכום של 200 ש"ח
(מתנה לחברה) לאחר יומיים התקנו את המכשיר והוא לא עבד, חזרתי למחסני חשמל ואמרו לי מצטערים הדגם הזה אזל אבל אם את רוצה יש חברה אחרת (ITT) שעולה עוד 50 ש"ח, שילמתי עוד 50 ש"ח מאחר ולא היתה לי ברירה אחרת. כיום לאחר 4 חודשים בלבד ה DVD הפסיק לקרוא דיסקים, ניגשתי אליהם שוב וביקשתי להחליפו נאמר לי שאני צריכה לפנות למעבדה שיושבים בגבעתיים ושם יתקנו לי את המכשיר. התעקשתי להחליפו לאחד אחר אבל נאמר לי שאין אופציה כזאת. האם ניתן לעשות משהו מאחר והשרות לקוחות לדעתי אמורים להתחשב בזאת שזה המכשיר השני הפגום שקיבלתי.
תודה רבה על עזרתכם
שרית בכר
|
כל הנזקים ברשימה |
סוג הנזק : |
החלפת DVD |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|