טיפול במחשב ניייד |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-17.10.06 רכשתי מחשב נייד מסוג פוג'יטסו סימנס בחברה,4 חודשים לאחר הרכישה לפתע נשרף המסך של המחשב ונאלצתי לשלוח אותו למעבדה לתיקון, שם שהה במשך 34 יום.
המחשב חזר מהתיקון לא במצב תקין ולכן ב29.4 הגעתי לחנות מחסני חשמל וביקשתי החלפת מחשב בשל העובדה העובדה שהמחשב בשימוש יום-יומי ולא יכלתי להרשות לעצמי להשאר חודש נוסף ללא מחשב.
מחסני חשמל לקחו את המחשב, אמרו כי ישלחו אותו למעבדה ואקבל תשובה תוך שבוע באם מחליפים לי את המחשב בחדש או מתקנים אותו.
כמובן שלאחר שבוע לא שמעתי דבר ממחסני חשמל, גם אני וגם אבא שלי התקשרנו תכופות לחנות ולמעבדת פוג'טסו, בחנות נאמר כי "מחר יגיע" במעבדה נאמר כי הם לא יודעים על מה אני מדברת . בנוסף לשיחות הטלפון אבי אף הגיע לחנות 4 פעמים ובכל אחת מהפעמים נאמר לו כי המחשב בטיפול וכי יודיעו לו מתי נקבלו בחזרה.
את המחשב קיבלתי לבסוף ב20.5, כאשר אספתי את המחשב מנקודת האיסוף של פוג'יטסו בבאר שבע, הפקידה אמרה לי כי כבר לפני 5 ימים היא השאירה הודעה במחסני חשמל שהמחשב מוכן.
תלונתי כנגד מחסני חשמל על הטיפול הלקוי בי כלקוחה, על הזמן והכסף שביזבזתי בשיחות הטלפון התכופות.
אני חושבת שמגיעה לי החלפת מחשב נוכח העובדה כי הוא ברשותי זמן כה מועט בעוד שהתקלות בו מרובות והוא היה זמן כ"כ רב במעבדה.
|
|
|
|
|