פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת DVD מתיקון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.4 מסרתי DVD שנרכש בחנות מחסני חשמל לתיקון. המכשיר אינו קורא דיסקים מרגע שהוצא מאריזתו, כלומר מעולם לא נעשה בו שימוש. למרות עובדה זו, התברר שניתן היה להחליף אותו עד חודש מהקנייה. בלית ברירה הסכמתי לשליחתו לתיקון, למרות שהובהר לי שמדובר בתקופה ארוכה, עד חודש.
כשעבר חודש יצרתי קשר עם הסניף, ונאמר לי שהמכשיר עדיין לא הגיע ויגיע בעוד כמה ימים.
כך במשך 16 יום אני מתקשר בכל יומיים, מספר מחדש את כל הסיפור, מחכה שיאתרו את הקבלה במחשב, ממתין זמן ארוך בטלפון, כל זאת רק כדי לשמוע שהמכשיר תקוע אצל היבואן ויגיע עוד יומיים.
ביקשתי בכל פעם לדבר עם המנהל, אשר אפילו לא טרח להקדיש לי מזמנו פעם אחת. הוא תמיד בטלפון או מחוץ לחנות, וגם כל הבטחות נציגת השירות הוא מעולם לא חזר אליי.
בכל פעם נמסר לי שהבעייה היא של היבואן והם לא מצליחים לפתור אותה מולו. כל ניסיונותיי להסביר שהמכשיר נקנה ונמסר אצלם בחנות, ולכן אני מצפה לקבל תשובות ולא תירוצים, נתקל בחוסר הבנה בסיסי של מהות נתינת שירות.
לאחר כמה פעמים חוזרות כאלו, הובטח לי שהמכשיר יגיע עד יום חמישי שעבר. כמובן שזה לא קרה, אולם הובטח לי כי אם עד יום שני המכשיר לא יגיע אקבל חדש. כמובן שהדבר לא קרה. נציגת השירות טרחה לפרט באוזניי כמה קשה לה עם התלונה שלי, והיא לא מבינה מדוע אני לא מוכן לחכות עוד יומיים (!). כמובן שביקשתי את המנהל, והיא ענתה "אין מנהל".
מדובר ביחס מזלזל ביותר כלפי לקוח, שירות ברמה הנמוכה ביותר. לא רק שהמנהל ממשיך להמנע מלדבר איתי, הפתרון אינו משתנה מפעם לפעם, פרט לכך שנציגת השירות אינה מבינה את כעסי.
בנוסף פניתי פעמיים דרך אתר הבית של חברת מחסני חשמל ופירטתי בפנייה את הבעייה. מיותר לציין שמעולם לא חזרו אליי בנושא, למרות שבשדות החובה נרשם מספר הטלפון הנייד שלי.
עלבון סוג הנזק :
קבלה מידיית, ישירות לביתי, של מכשיר תקין מאותו הדגם. התנצלות ממנהל הסניף. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה