פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם לי ומתן שירות לקוי נושא התלונה:
ליכטנשטיין סיון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המנור 2 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 25.05.07 הגיע משלוח של מקרר שהזמנתי(המקרר היה אמור להגיע ביום חמישי אך הייתי צריכה לבטל עבודה באותו יום שישי ולהישאר יום נוסף ללא מקרר בגלל פקידה חדשה שלא יידעו אותה את נהלי העבודה...).
אחד מהמובילים(הם היו שניים) הוריד את המקרר והכניס אותה לביתי.
לאחר שסיים להכניס את המקרר הוא ביקש ממני לקחת את המקרר הישן שהיה אצלי והסברתי לו שאין באפשרותי לתת לו אותו כיוון שגם הבטחתי אותו לקרוב.
כשהוא הבין שהוא לא ייקבל את המקרר-כמובן שהוא דיי התבאס,ביקשתי שיוציאו את המקרר הישן-כחלק משרות שהובטח לי בעת רכישת המקרר ע"י אותה פקידה.
חשוב לי לציין כי ביררתי מולה מבעוד מועד האם הוצאת המקרר הישן מביתי הוא חלק מהשירות עליו אני משלמת את מיטב כספי והיא ענתה ואמרה בדרך שאינה משתמעת לשתי פנים שאכן זה חלק מהשירות.
כשהוציאו המובילים את המקרר(אני הייתי בתוך הבית!!!) עשו זאת בפראות רבה ולאחר שהמוביל שעמד בחוץ הבין שעל-מנת שיוכלו להוציא אותו יש לפרק את הדלת..,בעת שהוציאו את המקרר הם שברו את מדרגת הכניסה בדופנה.
אני כאמור הייתי בתוך הבית ולכן לא ראיתי,מה עוד שהם שמו את המקרר בצמוד למדרגה כך שלא ראיתי את הנזק.
כשבן זוגי הזיז את המקרר לצד-על מנת שנוכל להיכנס בנוחות לביתנו נתגלה לנו שנגרם נזק.
ביום ראשון נבצר ממני מסיבות אישיות ליצור קשר עם הסניף ולעהביר את התלונה ולכן עשיתי זאת ביום שני בבוקר.שוחחתי עם אחת הפקידות ומסרתי לה את פרטי התלונה,היא כמובן אמרה שתטפל בהושא ותחזור אליי אך היא כנראה הייתה מאוד עסוקה...משלא נענתי יצרתי שוב קשר,פקידה מס' 2 מסרה לי מס' טלפון של בחור בשם אורי-שאלתי אותה מה תפקידו של אורי ותשובתה הייתה-ואני מצטטת "כשתתקשרי אליו את תדעי".
אורי בדיעבד הסתבר ,הוא אחד מאותם שני מובילים עובדי קבלן-למרות שהגיעו אליי עם משאית של מחסני חשמל.הסברתי לאורי מי אני ומה הבעיה.
תגובתו הייתה:"אני בכלל לא הייתי צריך להוציא לך את המקרר,את פשוט היית נחמדה",אורי אפילו לא הכחיש שגרם לנזק.
הבנתי שאין לי ממש עם מי לדבר ולכן הרגשתי בטוחה מספיק ליצור שוב קשר עם סניף מחסני חשמל,מתוך מחשבה שזו רשת שמכבדת את עצמה ואף את לקוחותיה.
הצלחתי לבסוף(לאחר שהמתנתי עוד שעתיים) לשוחח עם הגברת ענת-הלוא היא מנהלת הסניף.
ענת הייתה,לפחות בהתחלה,אדיבה,שירותית וקשובה מאוד.
סיפרתי לענת את השתלשלות הדברים-בדיוק כפי שסופר כאן!!!!!!.
ענת שאלה אותי מה הפיצוי שאני מבקשת והצעתי לה,למען הסדר הטוב,שאני אזמין בעל מקצוע לקבלת הצעת מחיר לתיקון.ענת ביקשה שאתקשר כשתהייה לי ההצעה ושהיא נמצאת בסניף עד 16,במידה ואתקשר לאחר 16 שאבקש לדבר עם מרגריטה.לאחר שעה הגיע לביתי בעל מקצוע שהעריך את התיקון בכ-250 ש"ח.
התקשרתי שוב לסניף(השעה הייתה 15:30.)אך ענת כבר לא הייתה ולכן הועברתי ע"פ בקשתי למרגריטה.מרגריטה הבטיחה שהיא תעביר את האינפורמציה לענת ושענת תיצור איתי קשר.ביום שלמחרת ענת חזרה אליי וטענה שהמוביל מכחיש שביצע את הנזק.
חזרתי שוב על הסיפור והיא אמרה שוב שהיא תבדוק את העניין ותחזור אליי.
ביום שלמחרת-יום חמישי,התקשרה אליי בחורה שהזדהתה בשם לירון-משירות הלקוחות,ענת כנראה הייתה עסוקה ועמוסה בעבודה,ולא ראתה לנכון לסיים את הטיפול בפנייתי.
לירון אמרה שבאופן חד-משמעי המוביל מכחיש ושהעניין כבר לא בטיפולו של אף-אחד.היא הציעה לי לתבוע אותו.
כעסתי מאוד והסברתי שאני בסה"כ רוצה לקבל את מה שמגיע לי ולא לסחוט או לבזבז את זמני.תגובתה הייתה שוב,"תתבעי את המוביל-אין למחסני חשמל מה לעשות!.ביקשתי מלירון לבטל לי העסקה במיידי והיא כמובן טענה שאין לי זכות ושהם לא ייבטלו את העסקה,שלירון הבינה שמדברת לקוחה שמודעת לזכויותיה כצרכנית ושוב ביקשתי לבטל את העסקה,היא אמרה שהיא מעוניינת לבדוק"משהו" ושהיא תחזור אליי.
עד היום(יום א' 03.06.07)היא כמובן לא חזרה אליי ולכן שוב התקשרתי.
לירון היקרה ענתה לי לטלפון ואמרה שאין לה מה לחדש לי,אין צורך להסביר את רמת הכעס והעלבון שחשתי מחוסר היחס והזלזול.
הסברתי לה שאותי כלקוחה לא מעניין הסדרי מחסני חשמל כנגד הקבלן שעושה את ההובלות ואז ענת חטפה את הטלפון.
הסברתי לענת שהתשובה שקיבלתי לא ראויה ושאני לא מוכנה ליחס מהסוג הזה,
ביקשת מענת את מספר הטלפון של מחלקת פניות הציבורותגובתה הייתה לתדהמתי הרבה-"אני לא מודיעין 144",הסברתי לענת שלכל חברה או רשת שמכבדת את עצמה ישנה מחלקת לפניות הציבור.
אני חייבת לציין שגם אני עובדת בחברה גדולה-לא פחות ממחסני חשמל ואני מכירה ויודעת שלתת שירות הוא הדבר החשוב ביותר שחברה צריכה שיהיה לה.
לא חשבתי,אפילו לא לרגע שאצטרך לרדת נמוך כ"כ ולהתעצבן כ"כ על משהו שמגיע לי.חבל לי מאוד שמחסני חשמל מוכנה לוותר על לקוחות בקלות שכזאת.
אודה מאוד לתגובתכם.
נזק כספי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה