פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכרו לי מחשב פגום אחרי עינוי ארוך והוצאות,נתנו לי זיכוי ומכרו לי מזגן פגוםi נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר-שבע כתובת:
באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מחסני חשמל מכרו לי מזגן פגום בלי תמונה בלי פרוספקט.
1 חלק של המזגן - המנוע שייך לקבוצה מסויימת GOLD.
הפנל של המזגן החלק הפנימי שייך לGOLD PLASMA
ההתקנה גרועה מאד.
המיקום שנבחר להתקנה בהמלצת המתקין, גרוע מאד
שילמתי על ההתקנה ב-3 צורות= מחסני חשמל, המתקין וחשמלאי מבחוץ.
שירות גרוע מאד
יחס גרוע מאד ומעליב.
מכירת המזגן היא רק תירוץ. את רוב הכסף הם לוקחים על ההתקנה,הובלה והמסביב.
קשה לי להאמין שכך עובדים העסקים במדינה הנאורה שלנו.
זה גזל לאור היום. נדמה שאין דין ןאין דיין. הכל מותר.
הם רוצים עוד כסף רק כדי להזיז את המנוע.
לא עונים לטלפונים שלי. אני מבקשת שלא יפגעו עוד לקוחות ושיבדקו אם המוצר שרכשו הוא סוג,א .
הוצאות כבדות ולא צפויות מראש סוג הנזק :
להזיז את המנוע כי הוא שורף לי צמחיה יקרה והפך את המרפסת לבלתי שימושית, בגלל החום הרב שהמנוע זורק אל תוך המרפסת. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה