פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טוסטר אובן לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/11/06 רכשנו טוסטר אובן מדגם פרוסמן בסכום 539 ש"ח (חשבונית 14-169667) הטוסטר מתחילה לא היה תקין נשלח לתיקון והוחזר כעבור שלושה חודשים לא מתוקן . הוחזר שוב לתיקון והוחזר כעבור שלושה שבועות לא מתוקן ועם תחתית פלסטית שבורה בפעם השלישית כשניגשנו למחסני חשמל ביקשנו טוסטר חדש מכיוון שאימי לא נהנתה מהמכשיר ומכיוון שרוב הזמן היה בתיקון . הובטח לנו כי העניין יבדק ונקבל זיכוי. לאחר ששבועיים שלא הוחזרה לנו תשובה , ולאחר שעיום יום התקשרתי על מנת לקבל תשובה והבטיחו לי שיחזרו שוב ושוב.
בשבוע שעבר קיבלתי את התשובה ש"תעשו מה שאתם רוצים" . ...
זו לא צורה של שירות והתייחסות ללקוח במיוחד לאור העובדה שהוסבר כי מדובר במוצר חשמלי לאימי הקשישה שלא יכולה לטפל בענינים אלו.
כספי סוג הנזק :
החלפת הטוסטר אובן בחדש או החזר כספי (זיכוי) פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה