|
|
|
|
|
|
אי עמידה באחריות של שנה לתיקון מכשיר dvd |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
סניף בר יהודה חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מכשיר dvd. במהלך תקופת האחריות (שנה) הבאתי את המכשיר לתיקון בסניף ונאמר לי בהמשך שהבעיה היא בעינית האופטית ועל זה יש רק 4 חודשים אחריות וזה צריך לעלות כ100 שקלים כחצי ממכשיר דומה חדש. אני כמובן סרבתי בתוקף לשלם שכן לטענתי החברה הוליכה אותי שולל וגרמה לי להאמין שישנה אחריות מלאה של שנה על המכשיר ולא ידעה אותי במעמד הקניה שעל העינית יש רק 4 חודשים אחריות. החברה טוענת שהדבר רשום בחוברת האחריות שאינה ברשותי, שכן שמרתי רק את קבלת הקנייה שמנסיוני היא החשובה מהשתיים. אבל גם אם הדבר רשום האם ניחנתי בעיני רנטגן שמאפשרות לי לראות דרך קופסה ארוזה את האותיות הקטנות במהלך הקנייה ?
כנראה שלא, וחבל שמוכרי הרשת לא מיידעים את הציבור בנושא !
במהלך ההתקשרות דיברתי עם תמי אבוזגלו מנהלת שרות לקוחות בסניף בר יהודה בחיפה.
|
ובזבוז זמן רב ! |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר ופיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|