פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר לטלוויזיה- בשנת האחריות נושא התלונה:
לנדסברג יאיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית מטלון פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
הטלוויזיה נקנתה במחסני חשמל בילו ב-16 לפברואר 2007. בשבוע שעבר הזמנו טכנאי בגלל בעיה בצבע(המסך נהיה צהוב). הוא החליף כרטים צבע. הבעיה לא נפתרה המסך נהיה כהה בהיר כחול צהוב וכו' הזמנו שוב טכנאי. הוא היגיע ב-31/1 בערב, בפחות מחמש דקות עשה משהו בטלוויזיה, לדבריו שוב החליף כרטים צבע, והסתלק במהירות תוך שהוא משאיר את הברגים של הכסוי האחורי על השולחן...
הבעיה לא נפתרה הטלווזיה לא שומרת על צבע יציב ואין אפשרות לשלוט על הבהירות והחדות דרך שלט (פשוט לא מגיב). צלצלנו היום שוב... נתנו לנו להמתין קרוב לחצי שעה על הקו.. בקשנו לדבר עם מישהו בכיר יותר מהטלפנית, כמובן שאיש לא נמצא. אתר אינטרנט לקשר עם החברה אין... במערכת נתוב שיחות מנתבים אותך להנהלה אך לא עונים שם מעבירים אותך לתא קולי ומשם החוצה "לא ניתן להשאיר הודעה". בקצור אתה שבוי בידי הטלפניות שבאדיבות רבה מדקלמות את אותם משפטים שוב ושוב כפי שלימדו אותן.. (כמו שראינו אצל חברות הטלוויזיה), מי ילמד אותם לתת שרות כמו שצריך ולהפסיק לטרטר אותנו???
שרות אמין מהיר ומקצועי. אפשרות לדבר עם מישהו בכיר במקרה שאין תשובה ראויה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה