פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיית LCD לא תקינה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היות וניסיתי מס' פעמים לקבל מענה ממחסני חשמל אך לצערי אין תשובות וכדו'.. אני פונה אליכם .. בתקווה כי הנושא לקבל את עזרתכם ולקדם את הנושא לכדי פתרון הולם..

אני רכשתי לפני כמעט שנתיים (מרץ 2006 ),חשבונית מס' 115299-18 ,טלויזיה LCD מתצוגה - דגם ITT TV27 , בסך של 4750 ש"ח ,בסניף כפר סבא , ברח' עתיר ידע.

נאמר לי ע"י המוכרים בסניף כי הטלויזיה הינה טלויזיה טובה מאד ואין איתה שום בעיה (ביררתי ושאלתי מס' רב של פעמיים בגלל שזה היה מתצוגה, אני לא נוהגת לקנות מוצרים מתצוגה), וכמובן שלצערי השתכנעתי וקניתי (דבר שהתברר כטעות חמורה)

בזמנו גרתי אצל ההורים,בהמתנה לכניסה לדירה חדשה, ולכן הטלויזיה עמדה סגורה (בקרטון המקורי - הטלויזיה לא נפתחה) לתקופה של בערך עשרה חודשים. כאשר נכנסתי לדירה ולאחר תקופה קצרה של התארגנות התקנתי את הטלויזיה.
לצערי הרב יהטלויזיה הפסיקה לעבוד לאחר כשלושה חודשים.בהתחלה לא היתה בעיית סאונד ולאחר מס' ימים פסקה לעבוד לחלוטין.

התקשרתי כמובן לשרות הלקוחות בסניף בו נקנה המוצר ונאמר לי ע"י עובדת בשם פזית כי אין אחריות לטלויזיה מכיוון שעברה שנה, הסברתי לה כי הטלויזיה עמדה סגורה כשנה והיא חדשה לגמרי אך הדבר לא ממש עזר לי.
מאחר ובאמת מדובר בטלויזיה חדשה לגמרי, לא התייאשתי ופניתי עוד מס' פעמים לשרות הלקוחות אך שוב, לצערי, נעניתי בשלילה ונאמר לי כי אין אחריות על הטלויזיה, ואין מה לעשות ושאני אפנה לאיזה גורם מטפל שאני רוצה.

מכיוון שלא היתה באפשרותי שום ברירה נוספת פניתי לגורם צד שלישי שיטפל בבעיה ,(כמובן ששילמתי 250 ש"ח בכדי שיבוא ויראה מה הבעיה) נאמר לי ע"י הגורם המטפל כי לוח הפיקודבטלויזיה לא תקין , היצרן פשט רגל ואין אפשרות להשיג את החלק בארץ.

לאחר כחודשים בערך ,הצליח הגורם המטפל בדרכים שלו להשיג את לוח הפיקוד והוא נשלח במיוחד מחו"ל , אולם אין באפשרותו לתכנת את הטלויזיה היות וזה בסינית ויש צורך בתוכנה מסוימת בכדי להעביר לאנגלית את לוח הפיקוד ע"מ שתיהיה שליטה בטלויזיה ,לידיעתכם, עד היום הטלויזיה עדיין בתיקון (כבר למעלה מחצי שנה) .
מתברר כי אין אפשרות לתקן את הטלויזיה , היות ואני ממש כבר אובדת עצות, מאוכזבת מחוסר שרות שקיבלתי , אני כעת פונה גם דרככם היות וזה המוצא האחרון , אני כולי תקווה לקבל בצורה כלשהי את עזרתכם.

:: רכשתי טלויזיה במיטב כספי ולא קיבלתי את התמורה המגיעה לי , אני כבר לא מדברת העוגמת הנפש אלא על הכסף שהוצאתי ולא נהנתי מהמוצר.

אודה לכם שוב על העזרה.

כספי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה