פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 25.12.07 קניתי DVD נייד לרכב דגם : "P271B LG "
שילמתי כ- 1000 ש"ח על המוצר ,
מרגע שקיבלתי את המוצר לא יכולתי לקרוא חלק מהדיסקים - ומדובר על דיסקים קנויים בלבד לא צרובים,
כשהזדמן לאחר חודש להגיע לסניף ובתקווה לקבל מוצר זהה חדש או לחילופין את כספי בחזרה נעניתי בשלילה,
ואף קיבלתי יחס מזלזל וגסות רוח מצד המחסנאים ומצד הבנות כשביקשתי לקבל פיצוי על כך שהמכשיר לא יהיה ברשותי לכל משך התיקון .
הם לא בדקו או שמעו ממני על מהות התקלה ,
יש לציין כי הגעתי חודש לאחר קניית המכשיר באריזתו "המקורית"
בתאריך ה- 20/02/08 המוצר חזר "מתיקון" כשבדקתי בביתי עם דיסקים חדשים אשר תקינים -עובדים כרגיל עם DVD אחר , הבעיה נשארה כאילו לא טיפלו בה,
דיברתי איתם (בחורה בשם אפרת) והיא אמרה לי לפנות ליבואן - עליי לברר מי היבואן (לבדוק באריזה) מכיוון שהם לא יכולים לדעת לטענתה , ועליי ללכת אליו על מנת לזרז את תהליך התיקון,
סירבתי בתוקף בטענה למה הם לא אמרו לי מלכתחילה לפנות אליו לקצר תהליך זה , וביקשתי מהם שהם יטפלו בזה ,ואני מבקש את כספי חזרה או מוצר חדש תקין באריזה - היא אמרה שזה לא אפשרי זה תלוי ביבואן , ואני אמרתי שהם עוד ישמעו ממני,
חזרה אליי מנהלת הסניף סיוון ומירי וביקשו לדעת את שם היבואן והם יבדקו את הנושא ,חזרתי אליהם עם שם היבואן (סקאל) ואני ממתין לתשובה
לפי דעתי הם צריכים לקבל מקום אחרון בגביע השירות - מכיוון שהם לא יודעים לתת שירות , ולכאורה מכרו לי מוצר פגום מלכתחילה .
תודה,
ירון
עלבון,כספי, סוג הנזק :
החלפת מוצר חדש תקין ,החזר כספי מלא פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה