פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במכונת כביסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צומת צמח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה מסוג באוקנט מביג סייל ,המכירה הגדולה בע"מ בצמח.
המכונה נמכרה עם 7+1 שנות אחריות המכונה מסוג באוקנט מס' 3108 5 ק"ג .
מרגע כניסת המכונה לביתי לא הפסיקו הבעיות והתקלות במכונה . הבגדים יוצאים מתוך המכונה לחלל חיצוני ולדוד הקדמי וגורמים לקלקול המכונה פעמים רבות , במשך שנה וחודשיים התקלקלה המכונה 4 פעמים , הנזקים היו קשים מבחינה כספית ומבחינת תפקוד המכונה.
פניתי הן למוכר והן למנהל מכירות ישראל בפקס לביג סייל המכירה הגדולה בע"מ וביקשתי להחליף את המכונה ונענתי בשלילה ,תמוהה בעיניי כיצד בגדים וחפצים יוצאים מהתוף לדוד ולפנים המכונה.
שאלה זו גם תמוהה בעיני מכון התקנים .
בדקתי את שנת הייצור של המכונה ועל תווית התאריך שנת הייצור מחוקה ואינה קיימת. גם על שאלה זו לא נעניתי והודעתי כי אפנה לבית משפט אם לא אקבל טיפול לבעייתי.
המבצע כביכול של 8 שנות אחריות אינו תקף לגבי חלקי הפלסטיק במכונה וראו זה הפלא ,לתקן את דוד הפלסטיק הקדמי עלה 800 ש"ח.
כך במשך תקופה קצרה המכונה התקלקלה פעמים רבות שהמחיר בו רכשנו אותה 2350 ש"ח אינו שווה .
המכונה יובאה ע"י חברת קרדן סחר בע"מ מרח' החומה 12 אזור תעשיה ראשון לציון , גם לשם פניתי ונענתי בצורה בלתי נעימה וכמובן שלילה של החלפת המכונה.
הם אמרו לי לתקן את המכונה על חשבוני כאשר הבעיה היא בייצור המכונה ששנת הייצוא אפילו אינה ידועה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכונה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה