פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שילט/שירותי לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב12 לחודש רכשתי מאוורר תקרה. אחרי יומיים חשמלאי מוסמך הגיע להתקין. התברר שה מנוע לא תקין. החזרתי היום את המנוע ונאמר לי שאני אקבל את זה בחזרה רק בסוף שבוע הבאה. דהיינו היום יום שלישי ואקבל אותו רק לקראת יום חמישי הבאה ה28 לחודש.
לא רק שאצטרך לסבול בלי המאוור שנרכש בגלל החום הכבד אבל גם אצטרך להזמין את החשמלאי בחזרה ולשלם ביקור בית נוסף.
בשיבור עם מנהלת שרות לקוחות יפעת וולף נאמר לי שאין לי ברירה! או לחקות ולשלם פעמיים לחשמלאי או ללכת ולרכוש מאוורר אחר!
זה נקרא שרות לקוחות!
כספי סוג הנזק :
להחליף את החלק הלא תקין היום! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה