פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לישנסקי כתובת:
מתחם חונים קונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, ה-1.9.08 ,נסענו אני ובעלי לרכוש לביתנו מתנה מזגן מרשת מחסני חשמל.
לאחר שבחרנו את המזגן המסויים,ניגשנו לעמדת המוכרנית,שמה קארין,כדי לבצע את התשלום.כבר ברגע הראשון קיבלה קארין את פנינו כשהיא מחזיקה ארטיק.הערתי לה בעדינות שלא מנומס לאכול ארטיק בזמן מתן השירות.קארין קמה,השתהתה,נגסה בארטיק,מסרה אותו למישהו/י וחזרה לעמדת המכירה.קארין ביקשה ממני תעודה מזהה בצורה מאוד לא מנומסת(אין לה ב"מילון" את המילים:"תודה","בבקשה"..)כשמסרתי לה את התעודה,היא פשוט משכה את התעודה מידיי בצורה אגרסיבית ולשאלתי מדוע היא חוטפת אותה כך,לא הגיבה.
כשביקשנו ממנה לפרט לנו את מהות התשלום,היא גילתה רגזנות,וקמה בהפגנתיות,השאירה את מסוף המחשב פתוח עם פרטינו ועם פרטי התשלום והלכה לה,בעוד אנחנו נאלצנו לברר ,תוך צפייה במסוף את פרטי התשלום.
הרגשנו מבוזים ומושפלים נוכח היחס המבזה והלא מכובד שקיבלנו מנותנת שירות זו,שאמורה להזדהות עם הכיתובים המופיעים על הקיר,כמו:"מחסני חשמל ראשונים בשירות".פנינו לימית האחראית והתלוננו בפניה.ימית קראה לקארין ובפורום בו נמצאו כל לקוחות החנות היא ביררה איתה את מה שקרה.
קארין רתחה מזעם וצעקה לעברי:"שקרנית".קרבתי אליה וציינתי בפניה שאם יש מישהו שמשקר פה,הרי זאת רק היא! ושזה לא יפה שבחורה צעירה כמוה מתנהגת בחוצפה ועזות מצח כלפי אנשים מבוגרים,שכל חפצם היה לקנות את המזגן ממחסני חשמל! ימית לא גרמה לקארין לחדול מהתנהגותה המבישה ולהתנצל.
ימית פנתה אלינו וביקשה מאיתנו לסור לשולחנה ולסיים את העיסקה.בנוסף,ציינה בפנינו שיש טלוויזיה במעגל סגור ושהיא תבדוק את העניין.לא קיבלנו שום התנצלות,בייחוד ששום דבר לא נעשה לנגד עינינו.חשוב לציין כי זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני רוכשת במחסני חשמל,ולא אמליץ בפני חבריי ובני משפחתי להגיע לרשת,אשר לא מכבדת את לקוחותיה.
אני פגועה,מתביישת ומרגישה שנגרמה לי עוגמת נפש רבה מאוד!
הגיע הזמן שיעשו שם סדר וחשבון נפש לגבי התנהלות מבישה של עובדת שכזו.
מי יודע,אולי היא הבריחה קונים נוספים והיא תבריח גם בעתיד,
אני חושבת לעצמי,מה זה שווה אם יש טמ"ס,בעוד ה"מנהלת" נוקטת כלפי העובדת שהשתלחה בי,בצורה סלחנית.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה