פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר שנרכש במועד שתואם במשך 3 פעמים ואי הודעה!! נושא התלונה:
מור שמרית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון -לישנסקי 039511686 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/9/08 רכשתי בסניף ראשל"צ תנור גז פריט 6077W -אלקטרה. עם התשלום במקום ציינתי את תאריך ההובלה הרצוי 07/10/08. תואמה עימי שעה מועדפת לאחה"צ. בתאריך הנקוב בשעות הערב לאחר שהמתנו להובלה התקבל טלפון מהחברה כי התנור "קיבל מכה בהובלה" ולכן לא יוכלו לספק אותו באותו היום. לאחר דין ודברים מאד לא נעים ואף חצוף מסניף ראשל"צ שלווה בטענה של "מה את רוצה אין לנו תנור חדש תחכי שיביאו חדש מהחברה" תואמה שוב הובלה לשבוע לאחר מכן לתאריך 12/10/08 לשעה 18:00 בערב וזאת לאחר הסבר מפורש שגם הובלה בשעה זו תצריך ממני לצאת מוקדם מהעבודה (בעכו) לשם קבלת ההובלה ו"אישור מיוחד"ממנהלת בסניף. בתאריך 12/10/08 לאחר שהמתנתי עד שעה שש בערב, לטלפון מהמוביל שכמובן לא הגיע התקשרתי למוביל בטלפון שצויין בהזמנה - המוביל לא הבין מה אני רוצה ממנו וטען שאין לו שום הובלה אליי. פניתי לסניף בראשל"צ לבירור הנושא, לאחר שהמתנתי על הקו 20 דקות! אמרו שלא מוצאים את ההובלה שלי ושיחזרו אליי. כמובן שלא חזרו אליי ושפניתי שוב דיברה איתי אחראית משמרת בשם מורן שאמרה שפשוט אין לה הובלה עבורי היום!! הסניף אפילו לא טרח לעדכן אותי כלקוח שלא תהיה לי הובלה לאותו היום ונתנה לי להמתין לחינם!! זו חוצפה מעבר לכל המקובל, זילזול בלקוחות ובזמנם, מיותר לציין שמשפחתי נותרה שבוע ללא תנור וגז בערב חג וביום כיפור בשל התקלה הראשונה והנה אנו בערב חג סוכות ושוב ללא תנור גז!!
עוגמת הנפש שנגרמה, העצבים ,חופשות מימי העבודה שנלקחו והטלפונים אינם אפילו קצה חוט לחוסר השירות ,חוסר הנימוס של סניף ראשל"צ והיחס המזלזל והלא מכובד של סניף ראשל"צ ללקוחותיו.. לצערי הרב קנינו גם מקרר באותו הסניף בתאריך 10/10/08 ואני מאד מקווה שנקבלו במועד שנקבע או שמא נבלה גם את החג הקרוב ללא מקרר ואוכל. מיותר לציין שעד כתיבת תלונה זו לא התקבל גם התנור עבורו שילמנו. אנו שוקלים ברצינות תביעה במועצה להגנת הצרכן ובביה"מש לתביעות קטנות.
בזבוז זמן, עצבים, חגים ללא תנור סוג הנזק :
הובלה מיידית , פיצוי הולם(כספי) עבור חוסר השירות ,שעות העבודה , בזבוז הזמן והעצבים פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה