פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
קרן איתן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ירקונים ירקונים 65, צומת ירקונים, פ"ת כתובת:
סניף ירקונים ירקונים 65 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך יום שישי ה- 14/11/2008 הגענו לחנות מחסני חשמל סניף ירקון על מנת לרכוש תנור אפיה בנוי, המוכר ולדיסלב המליץ בחום על תנור בנוי מסוג Elextrolux EOB51000X לאחר שהדגשתי לו כי חשוב לי מאוד כי הטיימר בתנור יבצע השהייה לאפיה, הוא אישר כי זה התנור האידיאלי בשבילי, החלטנו לרכוש את התנור. כמו כן התנור היה אמור להגיע עם מתנה שואב אבק מסוג סמסונג במשלוח שביצענו.
ביום שני ה-17/11/2008 הגיע המשלוח עם התנור המבוקש, ללא שואב האבק ורק
ביום הגיע הטכנאי להתקין את התנור שהיה עדין הראריזתו המקורית.
ביום רביעי ה- 19/11/08 בשעה 11:00 הגיע הטכנאי פתח את האריזה התקין את התנור והראה לי כיצד להשתמש בו, ולאחר שביקשתי שיראה לי כיצד הטיימר משהה את האפייה נאמר לי כי בתנור מדגם זה שרכשתי אין את הפונקציה הזו, אמרתי לו כי זה בעייתי מבחינתי והוא אמר לי שהוא רק טכנאי ואלי לפנות לחנות.

התקשרנו לחנות דיברנו עם אורטל הסברנו לה את הבעיה והיא אמרה לנו שהם לא מחזרים מוצרים שאינם ב-100% באריזתם המקורית כולל הנליון אותו הסיר הטכנאי. כלומר הלכה למעשה מחסני חשמל פשוט טמשקרים לגבי הדניות ההחזרה שלהם ולמרות שהתנור לא עבד דקה והוא בריזתו המקורית מלבד הנליון הם מסרבים להחזיר לי את כספי עליו או אפילו להחליפו באחר אשר כן כולל טימר כרצוי לנו.
פשוט גנבה לאור יום ושרותיות מהגרועים בה נתקלתי מאודי.
מספר חשבונית: 106-149902
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספי הרכישה מיידית פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה