פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר לאחר 24 שעות לריכשתו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחסני חשמך ירקונים 65, פ"ת כתובת:
ירקונים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך יום שישי ה- 14/11/2008 הגענו אני בעלי לחנות שלכם מחסני חשמל סניף ירקון על מנת לרכוש תנור אפיה בנוי, המוכר ולדיסלב המליץ בחום על תנור בנוי מסוג Elextrolux EOB51000X לאחר שהדגשתי לו כי חשוב לי מאוד כי הטיימר בתנור יבצע השהייה לאפיה וזאת מכיוון שיש לי ילדים קטנים בבית וחשוב לי באם אני עסוקה כי התנור יפסיק לעבוד לאחר זמן מוקצב מראש, הוא אישר כי זה התנור האידיאלי בשבילי, החלטנו לרכוש את התנור.
התנור היה אמור להגיע עם מתנה שואב אבק מסוג סמסונג במשלוח שביצענו.
כמו כן נאמר לי לא לפתוח את התנור עד להגעתו של טכנאי מורשה בכדי שירכיב את התנור במקום המיועד.

ביום שני ה-17/11/2008 הגיע המשלוח עם התנור המבוקש, ללא שואב האבק כמובטח.

ביום שני התקשרתי לקבוע טכנאי שיגיע להתקין את התנור, כאשר התנור עדין באריזתו המקורית כפי שהגיע אלינו.

ביום רביעי ה- 19/11/08 בשעה 11:00 הגיע הטכנאי פתח בעצמו את האריזה התקין את התנור והראה לי כיצד להשתמש בו, ולאחר שביקשתי שיראה לי כיצד הטיימר משהה את האפייה נאמר לי כי בתנור מדגם זה שרכשתי אין את הפונקציה הזו, אמרתי לו כי זה בעייתי מבחינתי והוא אמר לי שהוא רק טכנאי ואלי לפנות לחנות.

התקשרנו למחסני חשמל ירקונים פ"ת דיברנו עם אורטל הסברנו לה את הבעיה והיא אמרה לנו שהם יחזרו אלינו, חיכינו וכשראינו שאתם לא חוזרים התקשרנו שוב, ושוב אמרתם לנו שתחזרו אלינו למחרת כשהמנהלת תגיע. יום למחרת (יום חמישי ה-20/11/08 ) אמרתם לנו שמכיוון שהאריזה נפתחה יש בעיה ואיכם מוכנים לקבל הת המוצר ואף לא להחליפו באחר וזאת כי הנליון המקורי נקרע למרות שהארגז והקלקלר המקורים באמתחתינו.
כל הנאמר לעי"ל הינו בניגוד מוחלט להצהרתכם בנודע להחזרת מוצרים ובמיוחד שהמכירה בוצע תוך כדי התעיה מכוונת של הלקוח.

מספר קבלה: 106-149902
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף הרכישה או לחלופין החלפת המוצר במוצר תואם לדרישה המקורית מאותו היצרן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה