פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מקרר נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.03.09 רכשתי מקרר מסוגLG דגם 598 ממחסני חשמל המקרר הגיע בתאריך 23.03.09 בתאריך 26.03.09 הגיע טכנאי מטעם חברת דיגיטל סרוויס שהגיע לבדוק את המקרר ולתת הסבר, בבדיקתו להלן הליקוייםשני מדי טמפרטורה שבורים[לא תקינים] מקפיא מייצר שכבת קרח ומכה בחזית המקרר.
מאז ועד היום אני בקשר עם מחסני חשמל ודיגיטל סרוויס על מנת שיחליפו לי למקרר חדש הם שלחו לי שוב טכנאי ב2.04.09 שרשם את אותם ליקויים
היום ה5.04.09 לאחר מספר שיחות קיבלתי תשובה שלילית שהם יכולים רק לתקן ולא להחליף שלחתי מכתב בפקס למחסני חשמל שאני מעוניינת לבטל את העיסקה ושיבואו לקחת את המקרר [לא עברו 14 יום]ושאני רוצה את כספי בחזרה נעניתי בשלילה,שלחו אותי להנהלה של החברה
מקרר לא תקין סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה