אי ביצוע תיקון מצלמה במסגרת אחריות ואי עמידה בזמנים |
נושא התלונה: |
בקשי מאיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 01 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ההסתדרות 248 קרית אתא |
כתובת: |
סניף קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/12/07 קניתי מצלמת וידאו בחברה שמצויינת לעיל ונאמר לי שיש 4 שנים אחריות על המוצר יש ברשותי הניירת ,
בתחילת אפריל 2009 התקלקלה לי המצלמה וניגשתי לסניף שרכשתי להכניסה לתיקון,
נציג בשם אלכס בדק את המצלמה והורה לנציגי המחסן לשלוח אותה לתיקון בחברת mdkוטען שמשך התיקון יערך עד כחודש ימים נתן לי קבלת הזמנתתיקון ויצאתי לדרכי,
לאחר כחודש פניתי לסניף מספר פעמים בגורל המצלמה שלי והתברר שהיא עדין בתיקון ויקח עוד מספר ימים עד שאקבלה כנדרש,
לאחר שעלה לי החשד שמשהוא לא כשורה קורה פה התקשרתי ישירות למעבדה במרכז והתברר שכלל לא היגיע המצלמה לידיהם ,מאוד כעסתי על חוסר האי אמון וניגשתי לסניף והתברר שאכן כלל לא שלחו אותה לתיקון נאמר לי שבאותו יום יחזרו אלי אם תשובהמה ניתן לעשות אך כפי שצפיתי מראש לא קיבלתי את הצלצול המיוחל,
צלצלתי מספר פעמים רב לסניף וכל הזמן נאמר לי שהם מכירים אתהבעיה ועושים הכל לזרז לי את התיקון הבהרתי להם שיש לי ארוע לג בעומר ויום הולדת שעלי לצלם אך שום דבר לא הועיל,לבסוף לאחר שניגשתי לסניף שוב קודר מעצבים על הסיפור הסבירו לי הדיילות שאכן קרתה טעות ועלי לשלוח אותה באופן עצמאי ונציג של החברה יבוא לאסוף את המצלמה ,
הבהרתי למנהלת ולדיילות שאיני מעוניין במצלמה ואני תורם להם אותה ואקנה חדשה,
בתלונה זו אני פונה משום שהרגשתי נבגד מהחברה שרוב מוצרי החשמל שלי בביתי רכשתי אצלהם (ניתן לבדוק זאת במחשב החברה ) ובסוף אני יוצא מרומה ,חבל על חוסר האמינות שהפגינו גם אם טועים ניתן לתקן זאת בצורה יפה ולמנוע את העוגמת נפש ללקוח,
לסיכום עד היום אין ברשותי המצלמה ואיין לי גם שום זכר מהחברה בעדכון מה קורה ,
פשוט בושה וחרפה למכור ולספק מוצרים ולא לכבד את הלקוחות כנדרש זה פשוט לא הוגן
אשמח לקבל מכם עדכונים
תודה ובברכה
בקשי מאיר (משה)
רחוב דקר 16/3 קרית מוצקין
0504758982
|
בזבוז זמן ונסיעות |
סוג הנזק : |
כלקוח וותיק לתת לי מצלמה חדשה אם פיצוי על כל עוגמת הנפש והטרטור שעשו לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|