פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג 20 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.5.2009 רכשתי ממחסני חשמל סניף ירושלים מדיח כלים קונסטרוקטה, מספר חשבונית- 112-216503. על המדיח בצוגה בחנות היה פתק עם מחיר והיה כתוב עליו שמי שקונה את המדיח הנ"ל מקבל ערכת פיניש מתנה. נציג המכירות, גיא, אמר שאין כרגע בחנות, ואני אקבל מהטכנאי שיבוא לביתי להתקין את המדיח. הטכנאי לא הביא איתו ערכה. התקשרתי למחסני חשמל והם הפנו אותי לאלרם. התקשרתי לאלרם, חברת התקנת המדיח, והפנו אותי למחסןץ במסחן אמרו לי שנגמר המבצע והם לא יכולים לספק את המוצר. ציינתי בפניהם שקניתי את המדיח לפני שנגמר המבצע וכי במחסני חשמל הבטיחו ואף כתבו על הקבלה שאני זכאית לקבלת הערכה והיא טרם סופקה המחסנאי העביר אותי למחסני חשמל לטיפול בבעיה. פניתי לרחלי משירות לקוחות במחסני חשמל ואף שלחתי לה פקס. היא הבטיחה שהבעיה תטופל והמשלוח אמור להגיע בשבוע לאחר מכן. לאחר שבוע התקשרתי שוב. רחלי טענה שהייתה בעיה במשלוח ושבוע הבא בטוח יגיע. כך זה חוזר על עצמו במשך חודשיים. אני מתקשרת פעם-פעמיים בשבוע, רחלי מבטיחה שהערכה אמורה להגיע, אך היא לא מגיעה. מספר פעמים היא אף הבטיחה לחזור אליי עם תשובה, אך לא חזרה. כל שבוע היא אומרת לי שהערכה תגיע בשבוע הבא. אך חלפו חודשיים והערכה עדיין לא סופקה.
כספי סוג הנזק :
מתן ערכת פיניש שלא סופקה ופיצוי כספי בגין עוגמת נפש, טרטור ואספקת מוצר באיחור פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה