פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שואב אבק תוצרת LG נושא התלונה:
זוארץ מינו שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' המלאכה 32 כתובת:
נתניה א.ת. חדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.5.07 רכשתי שואב אבק תוצרת LG , ונאמר לנו ע"י המוכר שיש אחריות לשואב לשנה ושנתיים למנוע .לאחר בשנה וחצי השואב החל להרעיש , בהתאם להוראות ההפעלה דבר ראשון יש לבדוק אם לא נכנס משהו לערכת השואב כולל איך לבצע את הבדיקה , ואכן פתחתי את המכסים לפי ההוראות ולתדהמתי ראיתי שדופן המנוע שבור . הדופן עשוי מפח שהתפרק מסיגים שהיו בפח. זה כשל של הייצור ללא כל קשר להפעלת השואב. פניתי לאיש השירות של החברה ואמרתי לו שיש לי שואב אבק שהמנוע רועש הוא ענה לי שאין כרגע במלאי מנועים שאפנה אליו בעוד כמה ימים. פניתי לחנות איפה שקניתי את השואב הם אמרו לי להביא להם והם ידאגו לטפל בזה,ואכן כך עשיתי. לאחר כמה שבועות צלצלו אלי מהמעבדה המתקנת ודרשו 450 שח עבור התיקון, לא עזר לי כל מה שאמרתי על האחריות על המנוע, בנוסף צינתי שהקלקול נובע מפגם בייצור ,השואב בס"ה עבד לא יותר מעשרים שעות .
השואב נמצא כרגע במחסני חשמל
האיחור בתלונה מאחר וחליתי בסרטן אני מרותק לטיפולים ואסור לי לצאת מהבית
כספי סוג הנזק :
תיקון הנזק ע"י היצרן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה