פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה במשך כשבועיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב 26/08/10 קניתי מכשיר MP5 בסניף נס-ציונה אבל איסוף היה מסניף צומת ביל"ו
ב-27/08/10 לאחר 1/2שעה המתנה בסניף צ.ביל"ו קיבלתי אותו. לאחר 5 ימים התקשרו מסניף צומת ביל"ו והודיעו על זה שנתנו לי בטעות מכשיר עם זיכרון יותר גדול
והפרש במחיר הוא 85 ש"ח. הצעתי להם לבוא ולקחת את המכשיר ולהביא את המכשיר שקניתי.
מפה התחיל הבלגן. קיבלתי עשרות טלפונים, 3 פעמים קבעו אתי מקום, תאריך ושעה ואף פעם לא הגיעו .
צורת הדיבור לא יפה ומעיימת בשיחות מוקלטות ושליחת מכתב מעו"ד. למרות שבפועל זה אשמה שלהם שכבר כמה שבועות הם לא מסוגלים וגם לא רוצים לתאם איסוף והחלפה סופית. היום, ב-12/09/10 שוב קיבלתי טלפון מפקידה מורן. אני דרשתי ממנה תאום איסוף סופי בכתב, היא סירבה ושוב התחילו האיומים וצעקות.
למרות שבפועל כל תאום איסוף שהיה לא התקיים בגללם, ואני סוחבת את המכשיר אתי כבר כשבועיים במקום שהילד ישתמש בו, אף אחד אפילו לא אמר סליחה על אי נעימות והטרדה שהם גורמים לי. כי בסך הכל קניתי מכשיר בשביל להנות ולא בשביל לקבל עצבים. אני דורשת להפסיק את הטרדות ולקבוע איסוף סופי ומסודר ולפצות אותי על עוגמת נפש שנגרמה לי במהלך כשבועיים. וזה הרבה מעבר ל-85 ש"ח של הפרש מחיר - זה בריאות והזמן שאני צריכה לבזבז על כתיבת תלונות, טלפונים וכו'...
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורשת להפסיק את הטרדות ולקבוע איסוף סופי ומסודר ולפצות אותי על עוגמת נפש שנגרמה לי במהלך כשבועיים. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה