|
|
|
|
|
|
שירות למקרר sharp חדש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צומת בילו רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8.2009 רכשתי מקרר תוצרת Sharp במחסני חשמל בצומת בילו.
המקרר התקבל אצלי בבית בתאריך 01.10.2009 בסוך 03.2010 המקרר הפסיק לקרר פניתי למחסני חשמל והם הפנו אותי לשירות י. שלום -כוח ישורון פניתי אליהם
ושלחו אלי טכנאי פירק את תא הקירור וייבש בעזרת פיין ואמרועכשיו שהכל בסדר תמתיני כמה ימים והמקרר יעבוד .
המקרה חזר על עצמו כ-6 פעמים והבעיה לא נפתרה עד היום הנתאריך אחרון שביקר הטכנאי היה 14.09.2010 כמובן פירק וייבש ואמר שעכשיו הכל בסדר
אבל לצערי המקרר לא בסדר ולא עובד התקשרתי לשירות ואמרו נגמר לך אחריות והמקרר היה בסדר גמורתולא היו מוכנים להקשיב שהבעיה קיימת כבר כחצי שנה ועד עכשו לא נפתרה תשובתם אין לך שום בעיה במקרר. יש לציין בהתחלה שפניתי אליהם כבר בתאריך26.08.2010 לא רצו לתת לי שירות בכלל כי אמרו לי שאני לא רשומה אצלם הם שלחו לי טכנאי רק בהתערבות מחסני חשמל. חשוב לי לציין שפניתי אליהם כבר בתאריך26.08.2010 וכבר אמרו לי גברתי את לא רשומה אצלנו.
לטיפולכם , אודה. סילביה- 050-2901129
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המקרר + פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|