פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למקרר sharp חדש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת בילו רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 31.8.2009 רכשתי מקרר תוצרת Sharp במחסני חשמל בצומת בילו.
המקרר התקבל אצלי בבית בתאריך 01.10.2009 בסוך 03.2010 המקרר הפסיק לקרר פניתי למחסני חשמל והם הפנו אותי לשירות י. שלום -כוח ישורון פניתי אליהם
ושלחו אלי טכנאי פירק את תא הקירור וייבש בעזרת פיין ואמרועכשיו שהכל בסדר תמתיני כמה ימים והמקרר יעבוד .
המקרה חזר על עצמו כ-6 פעמים והבעיה לא נפתרה עד היום הנתאריך אחרון שביקר הטכנאי היה 14.09.2010 כמובן פירק וייבש ואמר שעכשיו הכל בסדר
אבל לצערי המקרר לא בסדר ולא עובד התקשרתי לשירות ואמרו נגמר לך אחריות והמקרר היה בסדר גמורתולא היו מוכנים להקשיב שהבעיה קיימת כבר כחצי שנה ועד עכשו לא נפתרה תשובתם אין לך שום בעיה במקרר. יש לציין בהתחלה שפניתי אליהם כבר בתאריך26.08.2010 לא רצו לתת לי שירות בכלל כי אמרו לי שאני לא רשומה אצלם הם שלחו לי טכנאי רק בהתערבות מחסני חשמל. חשוב לי לציין שפניתי אליהם כבר בתאריך26.08.2010 וכבר אמרו לי גברתי את לא רשומה אצלנו.
לטיפולכם , אודה. סילביה- 050-2901129


כספי סוג הנזק :
תיקון המקרר + פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה