פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת מידע מהלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב (ושנה אזרחית מוצלחת) !
אני כותב שורות אלו לאחר שנואשתי משיחות טלפוניות עם פקידת שרות הלקוחות שלכם ועם מנהלת הסניף שלכם בתל אביב (ברחוב יגאל אלון)
פרטי המקרה:
ביום שני שעבר נכנסתי אל סניף יגאל אלון בתל אביב על מנת לרכוש מכונת כביסה ומייבש כביסה. לאחר שהמוכרן הנחמד המליץ לרכוש את המוצרים של חברת אינדסיט עשיתי כך ופניתי אל הקופאית. הקופאית נטליה דאגה לקחת את פרטי התשלום שלי ובתשובה לשאלה שנשאלה על ידי חברתי מסרה לנו שזכותנו לקבל שרות של חברת ניופאן אם נרצה בכך. היא גם מסרה לנו שהמוצרים יגיעו תוך ארבעה ימים (שלם וקח!!!!!).
ביום ראשון תאמה אתי פקידה מסניף יגאל אלון הובלה ליום שני בין 12:00 ל-16:00 (רגב זה נוגד את חוק הגנת הצרכן שקובע שאסור לתת ללקוח להמתין יותר משעתיים) לשם כך לקחתי יום חופש וחיכתי למוצרים שיגיעו בשעה טובה.
בשעה 15:00 הגיעו המוצרים ונמסר לי על ידי המוביל (לא על ידי מחסני חשמל, לא על ידי ניו פאן) שאסור לי לפתוח את מכונת הכביסה רק אחרי שטכנאי מטעם ניופאן יגיע להדריך אותי. שעתיים קודם לכן קבעתי עם חברת ניופאן שיגיעו ביום שישי להעניק לנו הדרכה כפי שנמסר לנו שמגיע לנו.
הגורמים לפנייה אליכם:
א. שלם וקח !!! היא ססמא טובה אך אינה באה לידי ביטוי בפועל ועל כן אבקש תגובתכם לעובדה שאני צריך לחכות שבוע (יותר אפילו ממה שהובטח) על מנת לקבל את המוצרים.
ב. התיוון שלכם מול חברת ניופאן אינו מענייני אתם צריכים לדאוג שהמוביל שמביא את המוצרים לביתי יגיע עם טכנאי שיאפשר לי להפעיל את המוצרים כשאקבל אותם. כמו כן אם ישנה פרוצדורה שלמה שנופלת על הלקוח ספרו לו על כך, אם הייתי יודע שמדובר בפרויקט שלם הייתי כבר קונה באינטרנט.
ג. אני מקבל את המכשיר לאחר שבוע ומחכה שבוע שלם עם פיל לבן בתוך הבית על מנת שיגיע טכנאי, זו בדיחה שלם וקח!!! הפך לשבועיים בלי לשים לב שזכויות הצרכן שלי נרמסות ואני משלם ממיטב כספי לקבל את כל אלה.
ד. בסניף שלכם ישנה פקידה בשם מורן ומנהל סניף בשם מורן. שתיהן זלזלו בדבריי ולא היו מוכנות לשמוע את תלונתי. שתיהן חוזרות ואומרות שלא יכול להיות שלא אמרו לי ומעבר לכך שהן מנתקות את הקו בנסיוו נוסף להתקשר הן גם חושבות שאני ממציא את טענותיי.
ה. היום בעידן של תחרות לקוח לא מרוצה כמוני הוא צרה צרורה לחברה כשלכם. הרי בסך הכל רציתי לרכוש שני מכשירים לביתי, לא הייתי בא בטענה לאף אחד אם הטיפול בי היה רגיש ואנושי. אך צר לי שאתם דואגים לגבות את הכסף במפגש הראשון ביננו ולספק לי את שמגיע לי כלכך הרבה זמן אחרי ובפנים כועסות ומאכזבות
חבל לי שכך הדבר
עלבון ו סוג הנזק :
אנא צרו אתי קשר, ונסו לשנות את תפיסתי באשר אליכם ח פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה