|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר שהיה חסר |
נושא התלונה: |
שחר ראובן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רגבה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/9/2010/ קניתי שני נברשות.כאשר פתחתי את המוצר והירכבתי אותו היה חסר עלים מזכוכית בצבעים שונים.חזרתי לרגבה והודעתי להם שחסר,הם נתנו לי טופס הזמנה מספר:183126 בתאריך 2/9/2010 והובטח לי שתוך כמה ימים אני יקבל את החסר.בתאריך 2/10/2010 ניגשתי כדי לברר עם המוצר היגיע,אך נענתי בשלילה והובטח לי שהם יצרו קשר איתי טלפונית.עד תאריך 21/10/2010 עדיין אני מחקה לטלפון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אבקש לזרז את קבלת המוצר כי הנברשות לא נריאם יפה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|