פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ופוגע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק מול קניון איילון כתובת:
בני ברק/ רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכש רדיו דיסק לרכבי, המכשיר התקלקל לאחר שבוע+.ניגשנו ביום שישי האחרון לבקש שיחליפו לנו למכשיר חדש.הייתי עם התינוק הקטן שלי (3.5ח') ועם בעלי."טיפל" בנו בחור בשם אביעד.תיארתי לו את התקלה במכשיר,הוא לא הכיר תקלה מסוג זה, התקשר לסוכן ותאר לו את התלונה שלנו בזלזול.הסוכן אישר לו לגשת לרכבנו, להוציא את המכשיר המקולקל ולהחליף לנו לחדש.יצאנו לרכב, הוא ביקש שבעלי יוציא אותו מהחנייה הצפופה ואמר שכבר מגיע לשלוף את המכשיר.מרגע זה ועד ששלף את הדיסק חיכינו 55 דקות וזאת משום שהמוכר החליט ללכת לשרת את כל הלקוחות האחרים שהיו בחנות.אמרנו לו שזה התור שלנו והוא ראה שהינקתי בחנות והתינוק שלי בכה וכל הסיטואציה היתה מאוד לא נוחה ובכל זאת הוא התעלם מהבקשות שלי ושל בעלי לסיים איתנו, גרם לנו להתעצבן, לשכנע לקוחות אחרים שיחכו ע"מ שיסיים איתנו,לגשת לעובדת אחרת שתדבר איתו והוא המשיך לנהוג בצורה של התעלמות, זלזול וחוסר כבוד.אדם כזה לא ראוי לעבוד עם בני אדם במסגרת שרותית,הוא פשוט עיכב אותנו במזיד ולא ברור לי מאילו מניעים (מלבד היותנו לקוחות ישנים).לבסוף לא היה במלאי מכשיר נוסף וקיבלנו זיכוי כספי.אני רק לא מבינה למה הייתי צריכה לזכות ליחס כזה משפיל וארוך טווח,השקעתי 350 ש"ח!!כל התוכניות השתבשו,התעצבנו ובזבזנו זמן.כל הסיפור לקח לנו יותר משעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה