פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מתנה שהובטחה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המלאכה 32 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 27/10/2010, בשעה 12:01, קניתי מחשב נייד.
באותו יום עשיתי שוק מחירים אחר מחשב נייד שירצה אותי, ולאחר שהייתי בסניף נתניה במחסני חשמל - מצאתי את מבוקשי.
היועץ (שהיה נחמד מאוד) כיוון אותי למחשב במבצע מחברת קומפקט. הוא הראה לי את הנתונים עליו וכן אמר בפה מלא שאני אקבל תוכנת נורטון לשנה מתנה.
אני רוצה לציין שזה היה אחד הדברים שמשכו אותי לקנות מוצר זה.
שמו של היועץ הוא כפיר לוי. מס' החשבונית: 231246 - 115.
כחודש לאחר שקניתי את המחשב, נשלחה אלי התראה שבעוד כחודש התוכנה נורטון לא תתעדכן ואצטרך לרכוש חדשה אם ברצוני להמשיך לקבל את השירות מנורטון.
טלפנתי לסניף והסברתי להם את המצב.
הם אמרו שיחזרו אלי, אכן חזרו אלי לאחר כמה שעות אך באותו רגע לא יכולתי לענות. לאחר מס' דקות חזרתי אליהם, ואמרו לי שיחזרו אלי למחרת - דבר שכמובן לא קרה.
שוב טלפנתי אליהם ואמרו לי שיחזרו אלי. לאחר שסוף כל סוף קיבלתי מענה, ענה לי היועץ שטען שהוא זה שמכר לי את המחשב, והוא זוכר את המקרה ושאף דיבר עם המנהל, ואינני זכאית לתוכנה בחינם, אלא רק לחודשיים, ואם אני רוצה, אני יכולה לרכוש אותה ב99 ש"ח.

זוהי הפעם הראשונה שקניתי במחסני חשמל, ואף באותה קנייה קניתי מס' פריטים, אבל זוהי גם הפעם האחרונה...
יצאתי ממש מאוכזבת גם מהתוצאה וגם מהשירות שהייתי צריכה להתקשר מס' פעמים עד שאקבל מענה..

תודה.
כספי סוג הנזק :
למצוא פתרון לדבר שהובטח פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה