פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מוצר לא מתאים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' קויפמן 2 תל אביב ניקוד 68012 כתובת:
אם המפרץ- עין המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מנדפסת ממחסני חשמל בשנת 2008, נגמר לי הדיו ופניתי למחסני החשמל עם הקופסא המקורית שיתנו לי דיו מתאים, איש המחשבים בעצמו נתן לי את הדיו לשאלתי אם זה המתאים אמר ללא ספק, בבית המחשב לא קרא את הדיו והמדפסת לא הדפיסה . חזרתי אל מחסני חשמל והם התנהגו בצורה מעליבה וטענו כי פתחתי את הקופסא אני הסברתי להם שלפי איש המחשבים שלהם הדיו היה אמור להתאים ואיך הייתי יודעת שזה לא מתאים אם לא ניסיתי? הוא איש המחשבים בעל מקצוע סיפק לי את הדיו.
למי לפנות? מה עושים?
עלבון סוג הנזק :
החזר המוצר או החלפתו בדיו שהמחשב יקרא. אין לי מה לעשות עם הדיו והוא חדש לגמרי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה