פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות שסופה ברמאות (לדעתי) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחסני חשמל פרסמו מבצע מיוחד לרכישת מחשב נייד שאחד ממאפייני המחשב הינו 3GB זיכרון.
ביום 30.1.2011 התקשרתי אל מוקד מחסני חשמל על מנת לברר האם ניתן לבוא ולרכוש את המחשב אשר פורסם. מהמוקד עדכנו אותי לגבי שעת הסגירה ונאמר שניתן לבוא לקבל את המחשב שפורסם.
כאשר הגעתי וביקשתי לרכוש את המחשב , אמר לי המוכר שמחשב זה הינו בעל ביקוש גבוה ואיתר עבורי פריט במלאי באחד הסניפים. המוכר מילא מספר פרטים והעביר אל נציגת המכירות על מנת לפתוח לי הזמנה. בשום שלב עד כה, לא בשיחת הטלפון (לפני שהגעתי לסניף) ולא בעת המעמד רגע לפני פתיחת ההזמנה לא טרחו לעדכן אותי שהמחשב שעומדים למכור לי הוא לא עם המאפיינים כפי שפורסם. רק רגע לפני הזנת ההזמנה למחשב כשוידאתי שוב עם המוכר שהמחשב שאקבל הוא בדיוק עפ"י המאפיינים שפורסמו התחיל להסביר לי שנפלה טעות בפרסום והמחשב יהיה עם זיכרון קטן יותר (2GB). מכיוון שהתרעמתי על שלא עדכנו אותי על כך בשיחת הטלפון ולא בסניף עצמו הציע לי המוכר "פיצוי" לא רלוונטי (זיכרון נייד).
אני מבין שיכולה ליפול טעות בפרסום. אבל:
1. האם בעת שיחת הטלפון לפני הגעתי אל הסניף בתל אביב לא ראוי היה שיעדכנו אותי על הטעות בפרסום? - היו חוסכים לי את הנסיעה (מחוץ לעיר).
2. האם בעת שהייתי בסניף, לא ראוי היה שהמוכר יזום ויעדכן אותי שנפלה טעות בפרסום והמחשב שאני עומד לרכוש אינו זה שפורסםק???
העלות כאן לא משחקת תפקיד, מה שמשחק תפקיד זה שחברה "רצינית" כמו מחסני חשמל תדע לשאת באחריות על טעויות ויותר מכך לא תוביל שולל את הלקוחות תוך כדי ניצול/רכיבה על פרסום שגוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכירת המחשב עפ"י הפרסום (3GB במחיר אשר פורסם) פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה