פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התיצבנו בעלי ואני במוצאי שבת לרכוש מגהץ מאחר והמגהץ שלי התקלקל בסוף השבוע. הדחיפות לרכישת המגהץ נבעה מההכרח לגהץ לבני מדי צבא. לצורך הקניה קיבלנו שירות למופת. רכשנו מגהץ וקרש גיהוץ מתאים בעלות של כ-750 ש"ח. מיד עם בואנו הבייתה קראנו את ההוראות והפעלנו את המגהץ. לצערינו כי רב האדים לא פעלו. ונאלצנו לשוב לחנות. למגינת ליבנו גילינו שהשירות במקרה זה שונה לחלוטין מהשירות שמקדם את פני הקונה בבואו לבצע רכישה. עמדנו כעניים בפתח. איש לא התנצל בפנינו על הטרחה העצומה שנגרמה לנו,
בנוסף התברר כי אין מגהץ נוסף כזה במלאי. שוב נאלצנו להמתין להליך מייגע של אחד המבטל עיסקה והשני שמבטל חיוב ושוב ללא כל התנצלות. בעודי כותבת שורות אלה נאלץ בעלי לסוע בפעם השלישית לחנות על מנת להחזיר את קרש הגיהוץ ולעמוד שוב בכל התהליך.(בפעם השניה לא הסכימו שנשאיר את המגהץ בחנות עד שנחזיר גם את הקרש לכן נאלצנו לבצע את ביטול העיסקה עבור המגהץ על מנת שלא נאלץ להיסחב איתו הביתה).האם זה שירות? נמכר לנו מוצר פגום. נאלצנו לבטל זמן יקר ודלק יקר לא פחות מבלי שאיש מהאחראים בחנות מצא לנכון להקל עלינו באיזה אופן(כמו השארת המגהץ בחנות, בדיקה בסניף קרוב האם יש מגהץ כזה במלאי ועד לדבר הבסיסי ביותר פשוט להתנצל.
עוגמת נפש+נותרתי ללא מגהץ על מנת לגהץ לבני את מדי הצבא ליום המוחרת סוג הנזק :
בדיקת הנושא בחנות ושינוי הנהלים+קבלת הסבר, התנצלות ופיצוי על ביטול הזמן הדלק ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה