פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית שרות עם רכישת מקרר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
החרושת 12 אזה"ת רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.08.04 רכשתי מקרר מסוג אמנה 861 בצבע בז' במחסני חשמל סניף רעננה החרושת 12 אזה"ת רעננה. לאחר כחודשיים המקרר התחיל להרעיש בצורה חריפה וצבר קרח בדופן האחורי במקפיא, פניתי לחב' "קריסטל" אשר נותנת שירות לנ"ל אשר נתנה לי תעודת אחריות עם רכישת המקרר, לאחר כמה ימים הגיע לביתי טכנאי ותיקן את התקלה והוא אמר שהבעיה תוקנה ואני מצידי חתמתי לו על מסמך המעיד שהוא אכן היה בביתי ותיקן את התקלה.
כעבור 3 חודשים חזרה אותה התקלה פעם נוספת ושוב פניתי לחב' "קריסטל" ולאחר כמה ימים הופיע שוב טכנאי בשם אבינועם ותיקן בשנית את התקלה ואז אמר לי הטכנאי אם תחזור אותה תקלה לבקש מהחברה כשהטכנאי יגיע אלי להביא איתו פנל עליון משופר וזה אמור לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. ושוב אחרי מספר חודשים חזרה התקלה בשלישית, כמו בפעמים קודמות הגיע שוב טכנאי והביא עימו את הפנל הדרוש לפתרון הבעיה אחרי שביקשתי בקשה זו והטכנאי החליף את הפנל העליון. בשלהי חודש אוגוסט 2005 (פחות משנה אחרי רכישת המקרר) חזרה התקלה ושוב בקשתי פתרון לבעיה ושוב הגיע טכנאי שתיקן את אותה תקלה. בתחילת חודש ינואר 2006 חזרה התקלה לקדמותה ביתר שאת, פניתי לחב' "קריסטל" לאחר ברור נאמר שהם שולחים טכנאי ובתנאי שאשלם דמי שירות בסכום של 190 ש"ח ואם צריך גם יידרש תשלום על חלקים (דרישה זו באה לאחר סיום שנת האחריות) כמובן שסירבתי וטענתי היא שיש פגם במקרר הזה ולכן אינני מוכן יותר לסבול ודרשתי מהם פתרון ומענה הולם, דיברתי עם נציגת שירות מחב' "קריסטל" העונה לשם מירב והיא בשום אופן לא הסכימה לבקשתי לפנות למנהל ותשובתה הייתה שהוא לא נמצא ותשובתה לשאלתי מה עלי לעשות הייתה " תפנה למי שאתה רוצה". פניתי לחב' מחסני חשמל סניף רעננה אשר משם רכשתי את המקרר והסברתי את טענתי ונאמר לי ע"י נציגה שהיא לא יכולה לעזור לי ושאני אפנה שוב לחב' "קריסטל" לאחר דין ודברים עם אותה נציגה מחב' מחסני חשמל נאמר לי על ידה כי היא תחזור אלי לאחר ברור עם הממונים עליה ואכן חזרה אלי לאחר שעתיים ותשובתה הייתה שאין לה מה לעשות בנידון, עליי לציין שהמקרר במצב "בכי רע" עדיין בנוסף לזה בקשתי מחב' קריסטל את התאריכים שבהם ביקרו אצלי הטכנאים והם סרבו בטענה כי אינם מוסרים מידע פנימי למרות שהדבר נוגע לי ושחתמתי על כל ביקור הטכנאים שביקרו אצלי.
יש לציין כי יש ברשותי חשבוניות רכישה וכן תעודת אחריות לשנה מחב' "קריסטל" מתאריך 01.09.04 ועד תאריך 01.09.05. בכבוד רב, יחזקאל
עוגמת נפש+כספי+ סוג הנזק :
תיקון הבעיה אחת ולתמיד ע"ח החברה והתחייבות שאם התק פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה