פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר כבר פעם שלישית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פתח-תקוה סגולה כתובת:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי נגן ממחסני חשמל בתאריך לעיל, של חברת טופ טכנולוגיות עם זכרון 1G, ומיד כשפתחתי אותו גיליתי שהמסך עצמו עקום, התעצלתי לחזור אליהם, והתרגלתי למסך, אך לאחר שבועיים שהשימוש במכשיר היה גרוע, א.המכשיר נכבה ונדלק מעצמו לבד ב.הכפתור MODE התקלקל, וזה מה שגרם לי לחזור אליהם מכיון שאי אפשר להשתמש בו ללא הכפתור, לאחר ויכוחים איתם הם החליפו לי את הנגן במקום, אולי מהסיבה שהמסך היה כך מהתחלה וזה מה ששיכנע אותם, לאחר חודש וחצי התקלקל שוב אותו הכפתור, ואז כבר הם לא רצו להחליף אלא לתקן, שלחתי את הנגן בכוחות עצמי אל היבואן בדואר והוא חזר אלי לאחר שבועיים תקין, ואז לפני שבוע התקלקל כפתור אחר HOLD ולא יכולתי להשתמש שוב במכשיר מכיון שאי אפשר לבטל את הנעילה, שלחתי שוב ליבואן לתיקון, התלוננתי בפניהם על התקלות הנשנות שוב ושוב, אך הם לא עזרו לי חוץ מלתקן את המכשיר, כרגע המכשיר נמצא אצלהם בתיקון, זה כל הסיפור. מה שאני מבקש זה להחזיר את הנגן לצמיתות ולקבל זיכוי כספי עליו או להחליף לי נגן מחברה אחרת, משני סיבות, א.המכשיר נמצא חלק גדול מהזמן בתיקונים ב.אני חושש מה יהיה לאחר שתגמר האחריות? נ.ב.בדקתי את הנושא מבחינה חוקית וגיליתי שאין לי גיבוי מהחוק, אך אני מצפה מחברה מכובדת כמו מחסני חשמל להתחשב בבעיה שלי ולפתור אותה, אני בטוח שהם מעונינים שאני אצא מרוצה מכל הסיפור, בכל אופן תודה רבה לכם, דוד
החלפת נגן מחברה אחרת או זיכוי לקניה ברשת פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה