פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
: התחמקות מתיקון מכשיר ניווט באחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קינג 20 ירושלים כתובת:
ירושלים מחשבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר ניווט של QUE ברשת "מחסני חשמל" בסניף ירושלים בכתובת פייר קניג 20 תלפיות. בעת קניית המכשיר קיבלתי אחריות לשנתיים, מחברת ח.י. יבואן המכשירים לארץ.
לפני כשלושה שבועות בערך, מסך המכשיר לפתע הפסיק לעבוד כראוי, התמונה נראתה מטושטשת מאוד ולא ברורה, לא ניתן היה להמשיך להשתמש במכשיר כפי שהוא.
פניתי לסניף הנ"ל של רשת "מחסני חשמל" בבקשה לתיקון המכשיר לפי האחריות. המכשיר התקבל לתיקון ולאחר מספר ימים קיבלתי טלפון ממעבדת השירות של ח.י., בטענה כי המסך שבור ותיקון כזה ייעלה לי 500 ₪. ביקשתי שיחזירו לי את המכשיר ללא תיקון, נראה לי מגוחך לשלם 500 ₪ לתיקון של מסך למכשיר שיש עליו אחריות, שעלה לי 800 ₪. המכשיר נשלח ממעבדות ח.י. ל"מחסני חשמל", חזרה לסניף.
כשהגעתי ל"מחסני חשמל", גיליתי שלמסך נגרם נזק כלשהו, שלא היה כאשר שלחתי את המכשיר לתיקון! המסך היה פשוט שבור לגמרי, ורואים בבירור מכה חזקה בפאנל הקדמי. הנציג, משה ווקנין, ב"מחסני חשמל" אשר החזיר לי את המכשיר, לא יכול היה להסביר איך נגרם הנזק, וטען שכך קיבל את המכשיר.

לסיכום, חוויתי חוויה מאוד לא נעימה, חשבתי שכאשר אני קונה במיטב כספי מרשת כה מוכרת שנחשבת אמינה, כמו רשת "מחסני חשמל", ניתן לסמוך על האחריות שהם מספקים ועל טיב ואיכות המוצרים. לא רק שאני מרגיש עכשיו שכספי הושקע לחינם, זה גם גרם לי לדאגה מיותרת שרק מחמירה את מצבי הבריאותי, שכן אסור לי להגיע למצבים של דאגה מיותרת, בגלל מחלת הסוכרת. לידיעתכם, אני מגבש תלונה לתחילת תהליכים משפטיים בבית הדין לתביעות קטנות.
כספי סוג הנזק :
תיקון מלא באחריות או החלפה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה