פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור משולב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,אני רכשתי במחסני חשמל עין המפרץ תנור משולב תוצרת NORMANDE
לאחר שרכשתי את התנור מצאתי פגם בצבע(קילוף) לאחר שהמתקין פתח את האריזה,פניתי מיד לליאם מהחנות שבה רכשתי והוא חזר אליי לאחר כ-שבועיים עם נציג החברה המייצרת אליי הביתה ע"מ לראות את הפגם,הוא אמר שאכן אני צודקת ותוך פרק זמן הוא יחליף לי את המוצר ושאני לבינתיים אשתמש בו כמה חודשים עד שיימצא לי פיתרון קבוע,לאחר כחודש פניתי אליו שוב וטענתי כי איני מעוניינת במוצר כי הרשת העליונה היצוקה כבדה מאוד,ומכיוון שיש לי בעיה ביד(אני פנסיונרית)אז איני יכולה להרים משקל שכזה,הוא טען בפניי שהמוצר הוא מעולה בעיניו ונתן לי מיקרוגל לאחר שהוא הפציר בי לקחת מוצר חשמלי כפיצוי,פניתי אליו שוב לאחר שגיליתי שתנור אינו מיוצב,מה שאומר שאם אני שמה עליו סירים הם נוטים ליפול מכיוון שהתנור אינו סימטרי,כמו כן גם המבער החל להתקלף,כל התקלות האלו הם בשימוש מועט וסה"כ כחודש שימוש לתנור שעלותו כ4400 ש"ח!!!..
זה כחודש וחצי שאני פונה שוב ושוב ואיני משיגה אותו ע"מ לקבל טיפול במוצר הבעייתי,כל הזמן נטען שהוא בחופש או לא נמצא,גם כשהייתי בחנות הוא כל הזמן איננו,אציין גם כי בשיחה האחרונה שלי איתו(ליאם הנציג של מחסני חשמל) טענתי כי אני מוכנה לשלם את עלות המיקרוגל במלואה העיקר שימצא לי פיתרון והוא יחליף לי את התנור כפי שהבטיח,אני גם מוכנה להוסיף סכום מסויים במידת הצורך למרות שאין זה לפנים משורת הדין.
תודה ויום טוב.
כספי סוג הנזק :
החלפת התנור באופן מיידי כפי שהובטח ע"י החברה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה