פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר משומש / פגום וסירוב להחליפו נושא התלונה:
חנניה איריס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן / בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו אתמול מקרר אלקטרה בחנות מחסני חשמל, סניף ר"ג/בני ברק, מול קניון איילון.

אמרו לנו בחנות שהמקרר אינו דורש התקנה ולכן נוכל לבחון אותו במקום ואם יש פגם כלשהו, יחזירו המובילים את המוצר והחב' תשלח אחר במקומו.

המקרר הגיע לפני כשעה, ללא כל אריזה או עטיפה. לא סיפקו ניירת משלוח או אחריות. גם לא הדריכו אותנו לגבי השימוש בו.

התחלנו לבדוק את המקרר, אבל המובילים לא המתינו. הם פשוט נעלמו - תוך שנייה. הם היו בוטים. דרשו טיפ, בנוסף לדמי ההובלה, ולעגו לנו כאשר סירבנו לתת להם את המקרר שלנו מתנה (טענו שהם תורמים אותו)

בבדיקה שביצענו גילינו שהדלת של המקפיא לא נסגרת היטב - לא נוצר ואקום, חוט החשמל של המקרר כולו סרוט ומלוכלך ומסגרת הדלת של המקפיא סרוטה מלמעלה. גם המדבקות שמגיעות על המוצר חצי מתקלפות. לסיכום, המקרר לא נראה חדש ואם כן, נראה פגום או שהיה בתצוגה.

פנינו לחברה תוך דקות מקבלת המקרר. הנציגה שטיפלה בפנייה, טל, הפנתה אותי למח' השירות שם ניסו לתאם טכנאי שיתקן את הבעיה. המוצר חדש - כרגע סופק ולא היה בשימוש עדיין. לא הסכמתי.

טל הציעה שאחבר את המקרר לכמה ימים ואראה אם בעיית הואקום מסתדרת מאליה. לא הסכמתי כיוון שאז כמובן יהיה המקרר "משומש" והם לא יהיו חייבים להחליפו באחר.

דיברתי עם נציג המכירות / מנהל החנות, סמיון, אצלו רכשנו את המוצר אתמול.

הוא הבטיח שטל תחזור לטפל בבעיה. היא אכן חזרה, אך אמרה שזה מה שהיא מציעה - טכנאי לתיקון התקלה ותו לא. היא עוד אמרה שאני בדקתי את המקרר לעיני המובילים ולא ציינתי בפניהם כל בעיה ולכן אני אחראית. כאמור המובילים נעלמו תוך שנייה מבלי לאפשר לי בכלל לבדוק את המקרר. כשקראתי להם מלמעלה (הם כבר נכנסו לרכב) הם לא ענו.

לסיכום, מחסני חשמל מספקים מוצר פגום / משומש ומנסים לצאת ידי חובה ע"י תיקון טכנאי . כשזה לא מתקבל מנסים "לתקוע" את הלקוח עם המוצר בהצעה שיעשה שימוש במוצר ואם הבעיה לא תיפתר או אז המוצר כבר "משומש" וללקוח אין ברירה אלא לקבל טכנאי במקום מוצר חלופי.

טל אמרה לי, למען התיעוד, שהיא הציעה פתרון ושירות, אני סירבתי והיא סיימה את הטיפול כראוי.

אני כעת מבינה למה המובילים נעלמים תוך דקה. זו כנראה מדיניות החנות. לא לאפשר ללקוח לבדוק את המוצר. כך, יכולים הם להאשים את הלקוח שלא בדק את המוצר, שהשתמש בו או הרס את המוצר בעצמו.

רק להשוואה, רכשנו בחודש האחרון מוצרי חשמל נוספים, ברשת מתחרה. שם היו השירות והמוצרים מצוינים :)

יכול לקרות שמוצר מגיע פגום. ההבדל בין הרשתות והספקים הוא ברמת האמינות היושרה והשירות. פה מחסני חשמל הפגינה רמה ירודה ולקוייה בכל הפרמטרים. ואם היתה לה אפשרות לתקן את התקלה ע"י החלפת המוצר באחר, היא ניסתה לעשות הכל כדי לצאת ממחוייבות זו.

אנו מאוכזבים מהמוצר ומהשירות ומרגישים מרומים. דורשים החלפת המוצר הפגום לאלתר. ולא, נפנה לקבל סיוע משפטי ונדרוש החלפה ופיצוי, כדין.

איריס
מוצר פגום, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר באחר לאלתר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה