פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
די וי די שנקנה ע"פי ייעוץ שקרי של מוכר בחנות נושא התלונה:
סגל רוני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 127 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו די וי די ב- 15/7/2011 של פיוניר ב- 259 ש"ח עבור מטרה אחת בלבד: על מנת שיהיה אפשרי לחבר לו הארד דיסק חיצוני לראיית סרטים ומוזיקה.
המוכר אבי בס באותו הסניף המליץ על די וי די ואמר "אין בעיה, הוא קורא הכל" ופיאר ושיבח את המכשיר שיכול לקרוא כל הארד דיסק חיצוני ואין שום בעיה.
באותו היום, חזרנו הביתה, הוצאנו את המכשיר, חיברנו לחשמל והוא לא קרא את ההארד דיסק החיצוני.
הוא כן קרא הארד דיסק חיצוני אחר אבל לא את שלי.
קראתי בהוראות שאכן בניגוד למה שהמוכר אמר והצהיר המכשיר לא קורא בהכרח כל הארד דיסק חיצוני.
עשיתי בדק בית, ההארד דיסק החיצוני שלי נקרא בדי וי די אחר ללא בעיה ובמחשבים. הלכתי לחנות ביום שישי (כי אני אדם עובד כמובן) ובמקום לקבל שירות קיבלתי שקרים על גביי שקרים- בהארד דיסק החיצוני שלי היו קבצים בוורד ולכן זה לא קורא- דבר שהוא לא נכון כי ההארד דיסק החיצוני שלי נקרא ע"י די וי די אחרים, ולשאלה למה הוא אמר שהוא קורא הכל קיבלתי תשובה בזויה ומעליבה "אימא שלך לא שאלה את השאלות הנכונות"- האם כדי לקבל את המידע הדרוש אימא שלי צריכה להיות בעצמה טכנאית?
את המכשיר הם לא מוכנים לקבל ו/או להחזיר למרות שעבר רק שבוע בבגלל שאין לי את האריזה- וברור שאין לי! המוכר היה כל כך משכנע שלא חשבנו על זה בכלל!
חזרתי הביתה, הוצאתי את כל הקבצים של הוורד שלטענתו הפריעו, פירמתי מחדש את ההארד דיסק החיצוני ועדיין הדי וי די לא קרא את ההארד דיסק החיצוני.
צלצלתי לסניף וביקשתי לדבר עם מנהל הסניף אלישע, שכל מה שעשה זה לענות לי את אותו המשפט "אם המכשיר לא תקין נחליף לך אותו", לא משנה כמה ניסיתי להסביר לו שאחד המוכרים שלו רימה אותנו וכל מה שאני מבקשת זה לקבל את הכסף בחזרה (אחרי השירות הזה אני לא רוצה לקבל מוצר אחר) כל עוד אני במסגרת השבועיים לחוק הגנת הצרכן.
זה היה כמו לדבר לקיר, וזה היה מעליב ופוגע, חסר אמינות ומלוכלך, אני מבינה עכשיו שפשוט עשו עלינו תרגיל ורק רצו "לדחוף" לנו עוד מוצר חשמלי העיקר שנקנה, אין פה שום אחריות ללקוחות וחוסר הצדק כאן משווע.
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת הכסך בחזרה במסגרת חוק הגנת הצרכן של 14 יום מיום האספקה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה