פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיאטור מסוג גולד ליין מס' חשבונית 9-114298 נושא התלונה:
טבט אלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אזור תעשיה רח' הבושם 5 אשדוד טל' 08-8566220 , 08-8525446 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/12/04 רכשתי רדיאטור מסוג גולד ליין בסך 329 ש"ח מס' חשבונית 9-114298 אשר שימש אותנו בחודשי החורף בלבד .
בגמר השימוש נארז הרדיאטור בקרטון האריזה שלו ובחורף נוכחי זה הוצאנו אותו מקרטון האריזה .
בתחילה הרדיאטור חימם ולא עשה בעיות אך לאחר כחודש של שימוש שמנו לב כי הוא אינו מחמם מספיק ולא ייחסנו חשיבות לבעיה של המכשיר אלא לכך שכנראה היה יותר מידי קר והוא לא מספיק גדול בשביל לעמוד במטלה .
בזמן שרצינו לנקות הזזנו את הרדיאטור ע"י גלגליו והבחנו שיש נזילת שמן מהרדיאטור .
פנינו אל מחסני חשמל וסיפרנו להם על הבעיה ולתדמהתנו נתקלנו במנהלת חנות אשר טענה שמאחר ועברה שנה לאחריות ( סה"כ שנה וחודש ) אין החברה אחראית , וכשאמרנו לה שזה מוצר עונתי שבסך הכל אולי עבד שלשה חודשים היא טענה שהפעלנו אותו גם בקיץ ( לצערי אין אף אחד במשפחתי שעובד בחברת חשמל ) ואין היא מוכנה לשלוח אותו לתיקון .
לדעתי מן הראוי ולפנים משורת הדין וכדי לשמור על לקוחות היא היתה צריכה לשלוח אותו לתיקון על חשבונם ובטח לא לזלזל באינטלגנציה שלנו ע"י תשובות מגוחכות .
אשמח על פנייתכם אליהם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הרדיאטור על חשבון החברה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה