|
|
|
|
|
|
רדיאטור מסוג גולד ליין מס' חשבונית 9-114298 |
נושא התלונה: |
טבט אלי |
שם/כינוי: |
יום שני 23 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אזור תעשיה רח' הבושם 5 אשדוד טל' 08-8566220 , 08-8525446 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/12/04 רכשתי רדיאטור מסוג גולד ליין בסך 329 ש"ח מס' חשבונית 9-114298 אשר שימש אותנו בחודשי החורף בלבד .
בגמר השימוש נארז הרדיאטור בקרטון האריזה שלו ובחורף נוכחי זה הוצאנו אותו מקרטון האריזה .
בתחילה הרדיאטור חימם ולא עשה בעיות אך לאחר כחודש של שימוש שמנו לב כי הוא אינו מחמם מספיק ולא ייחסנו חשיבות לבעיה של המכשיר אלא לכך שכנראה היה יותר מידי קר והוא לא מספיק גדול בשביל לעמוד במטלה .
בזמן שרצינו לנקות הזזנו את הרדיאטור ע"י גלגליו והבחנו שיש נזילת שמן מהרדיאטור .
פנינו אל מחסני חשמל וסיפרנו להם על הבעיה ולתדמהתנו נתקלנו במנהלת חנות אשר טענה שמאחר ועברה שנה לאחריות ( סה"כ שנה וחודש ) אין החברה אחראית , וכשאמרנו לה שזה מוצר עונתי שבסך הכל אולי עבד שלשה חודשים היא טענה שהפעלנו אותו גם בקיץ ( לצערי אין אף אחד במשפחתי שעובד בחברת חשמל ) ואין היא מוכנה לשלוח אותו לתיקון .
לדעתי מן הראוי ולפנים משורת הדין וכדי לשמור על לקוחות היא היתה צריכה לשלוח אותו לתיקון על חשבונם ובטח לא לזלזל באינטלגנציה שלנו ע"י תשובות מגוחכות .
אשמח על פנייתכם אליהם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון הרדיאטור על חשבון החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|