פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצר משומש ולא תקין. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך בר יהודה 147 נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר חדש מדגם שארף 2249 מחנות מחסני חשמל בכתובת - דרך בר יהודה 147 נשר. סיכמתי עם הספק "ראלקו" תעריך ההספקה ליום חמישי 11.08 בין השעות 9-14. ביום המיועד להספקה חיקיתי בבית, אחרי השעה 15 ניסיתי בלא הצלחה ליצור קשר עם הספק, בסביבות שעה 17, אחרי שהמקרר לא היגיע ולא התקשרו מהחברה, טלפנתי לחנות, הבחורה שענתה לטלפון הבטיחה לחזור אלי באותו יום ולא חזרה. ביום למחרת הגעתי לחנות. פניתי לאחת העובדות, אחרי בירורים עם הספק והמוביל היא אמרה שיש בחנות מקרר מדגם זה והבטיחה שהמקרר יגיע ביום ראשון 14.08.2011. ביום ראשון המקרר לא הגיע. ביום שני בשעה 10 הגעתי לחנות ונעמר לי שאין במלאי את הדגם ושאוכל לקבל אותו רק ביום חמישי. סירבתי ודרשתי לבטל את העיסקה ולפתה נמצה אחד בדיוק מהדגם שקניתי. הסכמתי לקבל אותו ואחרי שעתיים המקרר היה בביתי. אחרי שהמובילים עזבו גיליתי שהמדפים של המקרר שרוטים, נראה כאילו ניקו אותם עם סקוט'ץ ועל חלקם יש סדקים. חזרתי לחנות עם אחד המדפים ודרשתי להחזיר את המקרר, כיוון שלא קיבלתי מוצר חדש ותקין. בתגובה כנראה אחת המנהלת בשם גלי סירבה לבטל את העיסקה. הנימוקים שלה היו: אין דבר כזה בחנות שלנו, כל המוצרים הם חדשים, ולאחר שראתה את הסדקים והשריטות אמרה שהם לא מוכרים פה מרצדסים וזה המצב של המקררים החדשים.

תודה מראש על אזרתכם.
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה