תיקון תקלת מזגן באחריות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
דוד שמעוני 42 חדרה |
כתובת: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן אל.ג'י דגם 2465 כולל התקנה דרך החנות ב 01/09/2005
במהלך דצמבר כשרציתי להפעילו בפעם הראשונה על חימום המזגן הפסיק לעבוד!
נדלק חשמלית אך לא מוציא חום וקור.
כעבור 10 ימים ( בערך ב 3/1/2006 ) פניתי לחנות טלפונית והופנתי לחברה שנותנת "שרות" למזגן זה בתקופת האחריות ( דיגיטל סרוויס ) הזמנתי תיקון וכעבור ארבעה ימים הגיע טכנאי. ראה שהמזגן מותקן בגובה 5 וחצי מטר, טען שגבוה מידי לסולם שלו, הלך והבטיח שיחזור עם סולם גבוה יותר.
כעבור שבוע יצרתי קשר שוב עם השרות ונאמר לי שיגיעו אלי ביומיים הקרובים צוות של כמה טכנאים לתקן, משום שהמזגן גבוה.
כעבור שבוע ושיחת טלפון נוספת הגיע עוד טכנאי שוב עם סולם נמוך וללא הצוות המדובר , שוב הלך בטענה שגבוה מידי ולא יכול להגיע עם הסולם לתקן.
שוב התקשרתי לאחר עוד שבוע ...ועוד טכנאי...
בנתיים יצרתי קשר עם החנות הבטיחו כמובן לטפל ולא קרה הרבה.
יצר איתי קשר מנהל מכירות, דרור מלבין 052-8892825 , מטעם ברימאג (כנראה יבואן המזגן ) והבטיח הרבה דברים והרבה תאריכים לטיפול אישי צמוד ולא עמד בשום מילה שיצאה מפיו.
עד היום 21/02/2006 המזגן עדיין לא עובד!!!
אני עברתי את כל ימי הקור ללא חימום , זוהי חנות בנתניה שמפסידה לקוחות משום שלא נעים להמצא בה!!!
מיואש , קניתי מזגן יקר כדי שבטוח יעבוד...
|
עוגמת נפש , עלבון , כספי , בזבוז זמן ועוד.. |
סוג הנזק : |
תיקון מידי ופיצוי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|