פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ותקלת מוצר נושא התלונה:
נחמני חן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בר יהודה 14 כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך ה4.4.2012 רכשתי בסניף נשר מחסני חשמל כמה מוצרים וביניהם שואב אבק :"דאטא כחול לבן". בשווי של כ 900שח![נרכש באשראי -ישנם קבלות]
השואב היה ברשותי כשבועיים עד שנתקלנו בתקלה-שואב לא חזר לעמדת הטעינה כפי שאמור לעשות.התקשרתי ישירות לספק-ניסה לתפעל יחד איתי בטלפון שלא הצליח סיכמנו כי אשלח אותו לבדיקה-אכן כך נעשה הבאתי אותו למחסני חשמל כשלושה שבועות בשואב היה ב"בדיקות" חזר לסניף נשר ואספנו אותו לבדוק אותו בבית.
הגענו לביתנו התפלאנו לראות כי ישנן שריטות על גבי המכשיר-ב100% לא שלחנו את המכשיר בצורה כזו.-בקושי שהיה אצלנו.!
ניסינו להפעילו-פתאום חלק אחר בשואב הפסיק לעבוד-כמובן בהרגלי התקשרתי שוב לספק הסברתי לו על התקלה הנוספת ועל השריטות בגב המוצר.סיכמנו ששוב נשלח את המכשיר לבדיקה.
עבר למעלה מחודש[היו חג שבועות באמצע כך שעוד יותר התעכב זמן הטיפול]
התקשרו אליי והגעתי בתאריך ה:12.7 לאסוף את השואב-המתנתי שעה שלמה ובסופה המייגע נאמר לי כי לא מוצאים את השואב ששלחתי-אמרו שייצרו איתי קשר.
לאחר שהגעתי הביתה התקשרו ואמרו שמצאו את השואב ושנבוא לאסוף אותו.
לא הגעתי לאסוף -שלחתי תלונה למחסני חשמל על כל ההתנהלות הכושלת ב21.7
ביום שלישי ה24.7 התקשרה אליי בחורה בשם מעיין מסניף נשר-שאלה אותי למה אני לא באה לאסוף את השואב- הוסבר לה כי אני שלחתי תלונה ומחכה להיענות-התנצלה על השירות הכושל -הציעה שתבדוק את הדברים ותחזור אליי למחר.
עבר שבוע ולא חזרו אליי.
ב30.7 התקשרתי אליהם נעניתי כי יחזרו אליי ולא חזרו.
גם היום ב31.7 התקשרתי אמרו שמעיין תחזור אליי-אכן חזרה.
הסבירה לי שלא ניתן לעשות דבר לגבני הנושא-שאלתי מה הסיבה שלא חזרה אליי שבוע ימים-נעניתי ואני מצטטת: "הייתי בבלאגנים"
לא נשמע לי תשובה הגיונית וסברה שנציג שירות עונה לי- הסברתי לה שהתשובה שנותנת לי מייצגת כאן חברה שלמה וזו לא נראית לי תשובה מספקת.
כמובן שלא היה לה יותר מדיי מה לומר.
הסברתי לה שמלבד העוגמת נפש שגורמים לי אני קיבלתי מוצר תקול שאינני נהנית ממנו בכלל כי רוב הזמן היה בתיקון -מסבירה לי שהוא אינו תקול- שאלתי מה הגיע בדוח התיקון המסכם-אמרה שלא מצוין אם הייתה תקלה.
אם זה שירות טוב אני כבר לא יודעת מה זה מצוין.
אין דוח מסכם שאומר מה הייתה התקלה האם טופלה-איך אני כצרכנית יודעת היכן לשים את מירב כספי במוצר שיישרת אותי לאורך זמן.?
אשמח לעזרתכם.
חן נחמני
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה